raar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Wanneer ik op onze site .:: VolleyTeam Richa Michelbeke ::. via de fanzone naar het fotoboek ga en wil daar een foto openen , krijg ik die ook, maar het verschil is dat ik die niet volledig open krijg, ik moet mijn foto altijd naar 75% brengen maar dan zit ik met een zwarte rand. Begrepen .?.?.

Waarschijnlijk is da bij jullie niet het geval. Op de thumbnail zie ik de foto zoals hij zou moeten zijn maar als ik hem open ,ontbreekt er een stukkie (of ik verander hem naar 75%)

Kan ik ergens mijn instellingen veranderen zodat ik hem ook volledig zie

Heb mij al zot gezocht.

bedankt om het toch al te lezen

ik denk dat we hier het onderwerp aan het veranderen zijn. mijn vraag en bedoeling was eigenlijk niet of IE7 beter of slechter is dan firefox. zou firefox wel willen gebruiken maar kan niet naar de foto's van onze site(zie eerdere bijlage - hoe J.W. het doet weet ik ook nie)
ik wilde eigenlijk mijn foto's gewoon in 1 klik open krijgen en volledig zien, zoals dat op alle andere pc's met IE het geval is.
Ik denk eerder dat het verschil ligt tussen IE7 en IE6 maar ben niet zeker aangezien ik dit nu momenteel niet kan controleren.

bedankt voor te talrijke onderzoeken J.W.(y) maar hou het toch bij IE7(ben nog niet overtuigd bij firefox):p

groetjes
sjatoken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan