Windows 10 raar verschijnsel van C schijf

Hoi allemaal,
Een paar dagen geleden liep mijn C schijf helemaal vol, tot ze in het rood stond, toen ik de pc afzette wilde hij niet meer opstarten, mijn man heeft de partitie verwijderd en een schone installatie van Win 10 gedaan.
tegen de avond was de C schijf alweer aan het vol lopen, 40 gb weg, al een offline scan gedaan met Windows defender, niks gevonden, malwarebites erop gezet en laten draaien, niks gevonden, schijfopruiming inclusief systeembestanden,gedaan niks helpt.
enkel office,Malware bites, en Thunderbird staan erop, als ik met de pc niks doe, dan gebeurd er niks, van het moment dat ik surf , en ook maar iets laat draaien, dan gaat de schijf in snel tempo vooruit, nu heb ik op 2 dagen tijd amper 85 gb van de 250 over.
1729366421059.png

Ik heb al jaren een pc en trek meestal mijn plan maar dit heb ik nog nooit meegemaakt,surf nooit naar nare sites en bij google zit safeonweb browser .
Wie kan me helpen elke tip is welkom,
grtjes en nog een hele fijne avond allemaal,
Karine.

Of de een geeft liever, of probeert dat toch, correcte info op een duidelijker omschreven probleem en de ander knipt en plakt dan maar wat dingen die er misschien iets mee te maken hebben.

Terug
Bovenaan