Varia Raar verschijnsel !!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Qtex
  • Startdatum Startdatum

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
eergisteren bemerkte ik dat een externe usb schijf niet herkend of vermeld werd in de verkenner ..
daarop schijfbeheer geopend , daar stond deze vermeld doch gaf deze aan dat het een niet toegewezen ruimte betrof van 2000GB ( 2Tb )
dit terwijl de usb schijf maar een 250Gb groot was..
wat ik ook probeerde deze was niet meer te benaderen .. heb een 5 tal partition managers er op losgelaten zoals deze van Aomei ; Easeus enz..
bekende merken , geen één tool kon deze usb schijf benaderen ..

*heb er dan tenslotte de bijl er ingezet en deze in de vuilbak gesmeten .. deze had tenslotte ook al 46000 uren er op zitten !

geen vraag tot hulp , gewoon effe aanhalen dat ik sinds ik een inplace upgrade gedaan heb naar de 24H2 (en deze niet wilde lukken ) rare toestanden mee maakt .
 
@cve het zou raar zijn dat deze usb schijf stuk is tengevolge van de zogenaamde inplace upgrade..
waarom dat .. wel er bevinden zich 5 interne schijven en 3 externe waarvan dan enkel deze van 250Gb het probleem had.
 
@Qtex Die interne schijven zouden inderdaad geen problemen mogen geven met de inplace upgrade. Maar de externe USB schijven zouden wel problemen kunnen geven en het geeft dit eigenaardig probleem of de upgrade lukt dan niet. Dat kon ik in de info dat ik ergens gelezen heb nergens uitmaken. Maar er stond weldegelijk op dat er niets anders als een muis en toetsenbord mocht ingeplugd zijn als je de inplace upgrade doet. Of dat dan te maken heeft met moeilijkheden tijdens het installeren of u toestellen corupt maken kon ik helaas niet uitmaken. Maar toen jij dit vermelde dacht ik meteen daaraan. Dus gewoon een gedachtegang door wat ik gelezen had.
 
Terug
Bovenaan