Varia Raar verschijnsel !!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Qtex
  • Startdatum Startdatum

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
eergisteren bemerkte ik dat een externe usb schijf niet herkend of vermeld werd in de verkenner ..
daarop schijfbeheer geopend , daar stond deze vermeld doch gaf deze aan dat het een niet toegewezen ruimte betrof van 2000GB ( 2Tb )
dit terwijl de usb schijf maar een 250Gb groot was..
wat ik ook probeerde deze was niet meer te benaderen .. heb een 5 tal partition managers er op losgelaten zoals deze van Aomei ; Easeus enz..
bekende merken , geen één tool kon deze usb schijf benaderen ..

*heb er dan tenslotte de bijl er ingezet en deze in de vuilbak gesmeten .. deze had tenslotte ook al 46000 uren er op zitten !

geen vraag tot hulp , gewoon effe aanhalen dat ik sinds ik een inplace upgrade gedaan heb naar de 24H2 (en deze niet wilde lukken ) rare toestanden mee maakt .

goed bedoeld van u maar deze genoemde KB5043145 staat zelfs niet op dit systeem ene ik draai de 23H2
( leer eens begrijpend te lezen wat er vermeld word )..
er staat duidelijk vermeld in het openingsbericht dat de inplace upgrade niet wilde lukken !
*de KB2043145 is een preview update en ik installeer geen preview's !

Probeer dan eens na te gaan wat de oorzaak wel kan zijn?
Je schrijft zelf '' sinds ik een inplace upgrade gedaan heb naar de 24H2 (en deze niet wilde lukken ) rare toestanden mee maakt.
dus?
andere pc / windows versie geprobeerd?

eergisteren bemerkte ik dat een externe usb schijf niet herkend of vermeld werd in de verkenner ..
daarop schijfbeheer geopend , daar stond deze vermeld doch gaf deze aan dat het een niet toegewezen ruimte betrof van 2000GB ( 2Tb )
dit terwijl de usb schijf maar een 250Gb groot was..
wat ik ook probeerde deze was niet meer te benaderen .. heb een 5 tal partition managers er op losgelaten zoals deze van Aomei ; Easeus enz..
bekende merken ....
geen vraag tot hulp , gewoon effe aanhalen dat ik sinds ik een inplace upgrade gedaan heb naar de 24H2 (en deze niet wilde lukken ) rare toestanden mee maakt .

Parted Magic? altijd handig ...

blijkbaar zijn er meer mensen die niet begrijpend kunnen lezen ... ik schreef duidelijk in het openingsbericht dat ik de bijl er in heb gezet en de usb schijf de vuilbak in gaat .. ( deze usb schijf is dus in twee stukken gekapt )

blijkbaar zijn er meer mensen die niet begrijpend kunnen lezen ... ik schreef duidelijk in het openingsbericht dat ik de bijl er in heb gezet en de usb schijf de vuilbak in gaat .. ( deze usb schijf is dus in twee stukken gekapt )
niet op zo'n denigrerende manier dan! Hou ik niet van!

vraag alleen wat je zowel al geprobeerd hebt via een ander systeem!​

Beste Q,
heb jij je inplace upgrade naar 24H2 met die USB SSD aangesloten proberen uit te voeren? Indien ja, dan is dit u probleem, want dit word in enkele YT filmpjes vermeld dat je alles behalve dan je muis en toetsenbord moet afkoppelen, geen enkel ander programma mag er ook nog draaien als je die upgrade wil uitvoeren. Dus als jij je 24H2 geprobeerd hebt met die SSD nog aangesloten is dit helaas voor de vuilbak en hoop ik dat er daar geen al te belangrijke dingen op opgeslagen waren.

Terug
Bovenaan