problemen met Wifi Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

ricodol74

Gast
sinds zondag nieuwe Acer laptop aangeschaft, maar ondervind een zeer storend probleem met mijn wifi.
mijn connectie is steeds om de zoveel tijd plots weg, dit heb ik totaal niet bij mijn oude laptop, die eigenlijk nog perfect is qua verbinding.
nu had ik ergens gelezen cq begrepen dat windows 8 waarschijnlijk gewoon weg nog niet alle drivers heeft, waardoor de driver van mijn nieuwe laptop eerst wellicht geupdate moet worden.
en waar en welke zou ik dan dienen te hebben.

of is dit een ander wel bekend zijnd probleem, daar ik begrijp dat meerdere er problemen mee hebben, maar gezocht op dit forum, maar is schijnbaar nog geen topic over, dus bij deze.

zodra dit opgelost zal zijn kan ik mijn oude laptop namelijk makkelijker weg doen aan een maatje van me die hoe raar het wellicht ook klinkt in principe alleen het scherm hoeft te hebben...;)

ik ben zeer erkentelijk als jullie mij hier mee kunnen helpen
 
opmerking :
ik betwijfel de woorden van Pluis niet het kan best zo zijn dat er rekening gehouden word,aangaande de Windows8
in mijn geval gebruik ik een Asus moederbord M2N-CM-DVI vanaf de Vista word deze niet meer ondersteund of voorzien van nieuwe drivers .( dit moederbord is 6jaar oud )
d.w.z.
dat ik zowel destijds de win7 ultimate x64 met de vista drivers heb moeten voorzien en dat dit ook werkte .
nu werk ik met de Windows 8 pro x64 en ook hier heb ik dus enkel beschikking over de vista drivers .... ook nu ondervind ik géén problemen ....
de bios werd het laatst bijgewerkt door een bios update van 09/01/2009
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan