Status
Niet open voor verdere reacties.
G

GJRo

Gast
Wij hebben een betaalde AVG virusscanner. Nu doet het probleem zich voor dat er een upgrade is van AVG. Als je deze binnen haalt dat heb kan de upgrade Windows 10 beschadigen. Hierop de laptop naar een computerzaak gebracht en deze vroegen, zonder eerst te zeggen wat het probleem heeft doen ontstaan of wij een AVG virusscanner hadden. Bij onze bevestiging hierop zeiden ze dat dit de laatste tijd meer voorkwam bij het upgraden van AVG. Als je hierop AVG (probeert) telefonisch te benaderen betaal je € 0,90 per minuut aan belkosten en wij kregen een sacherijnig persoon aan de lijn die zei dat dit niet aan AVG ligt en dat is het. Om ergens een klacht te deponeren hebben ze geen Nederlands email adres alleen een Engelstalige email adres. Voor ons heeft AVG afgedaan...-m-
 
ik heb nog nooit een probleem gehad met het upgraden van de AVG Internet Security ... en gebruik deze al sinds 2005
telkens de licentie bijna verlopen was vernieuwde ik deze ... telkens er een programma update was , ging dit zonder problemen .
enkel toen ik destijds de Windows 8.1 upgrade naar de Windows 10 diende ik dus de AVG I.S. niet opnieuw te installeren maar wel te herstellen maar ook dit ging probleemloos ...nadien als er telkens een programma update was verliep dit telkens probleemloos ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan