Nieuws 'Privégegevens uit coronasystemen GGD werden illegaal verhandeld'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Miljoenen privégegevens van Nederlanders uit de coronasystemen van de GGD zijn illegaal verhandeld, meldt RTL Nieuws maandag op basis van eigen onderzoek.

Het gaat om informatie die in twee computersystemen van de GGD staat vermeld. Het ene systeem wordt gebruikt om coronatesten te registreren, terwijl het andere wordt ingezet voor het bron- en contactonderzoek.


Lees verder bij de bron: 'Privégegevens uit coronasystemen GGD werden illegaal verhandeld' | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
 
Ik trap er niet meer in het is gewoon te doorzichtig allemaal: Vrouw in Lansingerland per ongeluk gevaccineerd in plaats van getest
Nu krijgen we dit na de blunders die gemaakt zijn met gegevens van miljoenen Nederlanders die op straat liggen en verhandeld worden. ( zie bovenstaand filmpje)

Lees alles bij de bron: Vrouw in Lansingerland per ongeluk gevaccineerd in plaats van getest Eenmaal ter plaatse werden haar gegevens niet goed geverifieerd


En dan ook nog dit: 'GGD wist al maanden van privacylek in coronasystemen'
Mij niet meer gezien, gelukkig ben ik nog gezond, maar als ik het vermoeden krijg dat ik ondanks al mijn maatregelen toch besmet ben geraakt, ga ik me niet laten testen met alle risico's van dien.
Ik neem mijn verantwoording en zal mijzelf netjes in quarantaine houden en zorg dat niemand bij mij in de buurt komt.

 
Dat er lekken zijn , spionage en dat er grof geld mee verdiend word met die databases, daar schrik ik eigenlijk niet van. Het komt eigenlijk nog vrij vroeg aan het licht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan