E-mail Pop up

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulus123

Steunend lid
Vip Lid
Weten jullie wat de pop up betekent in Outlook : "de verbinding van je e mail server is verlopen"
Kan ik dit zelf oplossen of is dit iets voor mijn provider.
Wat wel gek is dat het via windows direct geïnstalleerd is en via Android het niet lukt.
 
ik dacht dat je een telenet abbonnee bent:
probleem:

Voor Telenet : na inbreng van mailadres en paswoord, volgt onmiddellijk de melding : Inlog fout " De verbinding met je mailserver is verlopen. Controleer aub je mail-instellingen"
Of ik nu de app automatisch de account laat ophalen of ik breng alle instellingen manueel in, zelfde resultaat.
2 poging op een andere GSM ... die geeft geen melding, maar blijft gewoon hangen op "Proberen aan te melden".

mogelijke oplossing:
Bij de reviews Outlook in de appstore, kan ik zien dat veel mensen getroffen zijn met gelijkaardig probleem. Maar je ziet geen oplossing staan vanuit MS.
Heb je insteek "smtp.telenet.be:465" gebruikt, en ook de cache van Outlook gewist.
Ook hier het zelfde resultaat. Spijtig...
Iemand vermelde dat hij overgestapt is naar 'Blue Mail'.
Heb dit nu ook gedaan en alle accounts werken hier perfect, layout een beetje te vergelijken met Outlook.

deze uitleg stond vermeld bij Netweters.
 
De servers van Telenet waren gisteren een hele tijd plat of onbereikbaar - voldoende in de pers vermeld : google maar even.
de andere operators lagen er even plat bij, broederlijk naast elkaar ...... was bezig met hulp te bieden ' on remote ' en opeens gedaan ..... ook de vaste telefonie was onderbroken. ' Thats Live ' helaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan