Opgelost irritante pop up

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een simpele vraag. Hoe kom ik hier vanaf? Dit komt zeer irritant telkens omhoog van onder naar boven....!

1579303154652.png
 
een simpele vraag die je tevens ook op een ander forum heb geplaatst welke blijkbaar toch niet zo simpel is aangezien de aangeboden oplossingen je geen oplossing boden ..
*ik vermeld dit hier zodat wij hier niet hetzelfde gaan aanbieden als een mogelijke oplossing die dan in feite toch geen oplossing is voor u ..
was fijn van u geweest had je dit ook effe vermeld .. kwestie van géén oplossingen aan te bieden die al aangeboden werden .
 
ik heb niet gezegd dat dit niet mocht ..het gaat me er om dat we hier niet hetzelfde gaan vermelden wat reeds eerder aan u werd meegedeeld maar tot op heden géén resultaat aangebracht heeft .. de opties die wij hier dan nog kunnen aanbrengen worden hier door haast miniem tot haast onbestaande want immers alles wat u eerder werd meegedeeld was correct en toch bood niets van dat u een oplossing , eerder heb ik u al laten verstaan dat je mogelijk met een besmetting zit maar dit zag je niet zitten en kwam bij u ongeloofwaardig over .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan