Windows 7 Pdf vertalings programma

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, kan mij iemand helpen met een programma waarmee ik Pdf files mee kan vertalen. Dus niet google vertalen maar diverse pagina's vertale.
Alvast bedankt.
 
Ik denk niet dat zoiets bestaat, misschien eerst het pdf bestand converteren naar een tekst ( Word ) bestand en daarna de vertaalpoging.
Nooit geprobeerd of nodig gehad, maar misschien werkt dit dan met de link van knoet dat hij hierboven gegeven heeft. Even proberen dus.
Al ken ik geen enkel vertaalprogramma dat rekening houd met de grammatica. Het worden vaak zinnen in onlogische volgorde en met woorden er tussen die niet goed vertaald zijn.
Voor direct gebruik is het dan niet geschikt, je zal nog veel zelf moeten corrigeren.
 
Laatst bewerkt:
Het programma is NIET gratis. Men kan wel een gratis test doen.
Ik heb het eens geprobeerd met een Duitse handleiding (pdf) en de vertaling (ook de grammatica) viel best mee op enkele kleine fouten na.
Een "Putztuch" vertalen als "vod" is wel een uitschuiver.
Ik heb dezelfde tekst ook eens ingevoerd in "Google Translate". Hier was de vertaling voor "Putztuch" wel juist (reinigingsdoek) maar de grammatica... laten we daar maar over zwijgen.
 
Voor zover ik kan lezen zijn er drie versies: Starter (€5,99 per maand) - Advanced (€19,99 per maand) - Ultimate (€39,99 per maand)
Het aantal documenten dat u kunt vertalen gaat van 5 per maand voor Starter, 20 per maand voor Advanced en 100 per maand voor Ultimate.
Er is ook een gratis proefperiode.

Bij "document vertalen" staat dat dit enkel kan bij Word of PowerPoint.

De topicstarter heeft het niet over enkele woorden of zinnen maar pdf-documenten van meerdere pagina's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan