Opgelost jpg to pdf converter

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zoek een jpg pdf converter gratis software ; geen online converter ik gebruikte vroeger pdf file pdf tools maar deze werkt niet meer en was volledig gratis zonder reclame enz
 
Waarom wil je een JPG naar een PDF converteren? Dit is misschien geen antwoord op je vraag, maar ik kan persoonlijk geen enkele reden bedenken waarom je zoiets zou doen. Daarom die vraag. Misschien kunnen we beter helpen om je doel te bereiken op een gepaste manier.
 
Helemaal niet gek hoor om afbeeldingen om te zetten naar het pdf formaat. Met de meeste scanner software kun je ook afbeeldingen als pdf opslaan.
Erg veel bedrijven werken zelden of nooit met afbeeldingen en alleen maar met pdf. Handig aan pdf is dat je met goede software de pagina's kunt beveiligen. Dus als je een afbeelding als pdf hebt opgeslagen kun je dit beveiligen met een wachtwoord zodat derden niet aan het originele document kunnen knoeien. Dit is daarom zelfs een rechtsgeldig document bij ons.

Maar dat was uw vraag niet, gratis weet ik zo snel even niet omdat ik nagenoeg alleen betaalde software gebruik. Maar ook dat uw vraag niet.
Zoals u in dit topic kunt zien laatste afbeelding gebruik ik hiervoor TurboPDF ( niet gratis maar wel erg goed )
 
Ciriel, jij werkt met Windows 10. Dan heb je de nodige software al aan boord, namelijk Microsoft Print to PDF. Dat is een virtuele printer die van diverse soorten bestanden pdf bestanden kan maken.

Open de afbeelding waarvan jij een pdf wilt maken > Kies Afdrukken.
6181427e54b13-Ashampoo_Snap_2021.11.02_14h45m30s_002_Afbeeldingen_afdrukken.png

Kies dan onder Printer voor Microsoft Print to PDF. Klik daarna op Afdrukken in dat venster.
Je krijgt dan nog een venster waarin je een naam kunt typen voor die pdf en de plaats kunt kiezen waar de pdf moet worden opgeslagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan