Windows 10 PDF is er, en toch niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er staat een pdf in de downloadfolder. Een webagina afgedrukt als pdf met microsoft pdf.
De standaard win 10 enterprise optie in het schroldown menu.
De pdf is gewist, en kan niet meer geopend worden met acrobat reader.
Wel zie ik hem staan in de download folder en hij kan geopend worden met elke browser op de pc van het werk, edge, chrome, firefox en mijn eigen opera browser.
Delete gat niet, pad kan niet worden gevonden, hoe krijg ik dat document uit de download folder?
 
1384837770.jpgGeintje, maare, Unlocker krijgt hem wel weg, komt in het contextmenu te staan.
Maare, waarom stoort het je?
 
Geen gast account fout van mij, een normal user. Maar inderdaad beperkingen.
Wat is de normale methode alstublieft om dit manueel te doen, ik wil het effe proberen.
Bijkomende info. Het gebeurt bij 1 site die ik afdruk als pdf. Bij andere sites gebeurt het niet.
 
Het probleem heb ik per ongeluk opgelost inmiddels.
Het eigenaardige was, deze excel kon niet
worden geopend in acrobat, maar wel in meerdere browsers, NL Opera, waarmee ik de pdf maakte, Chrome, en Edge. Maar niet met Firtefox. Ik dacht het geopende pdf via de browser opnieuw op te slaan met die lange naam om zo de spookbestanden te overschrijven. Om een of andere reden werden deze 2 pdf opgeslagen met een verkorte naam, er werd een golvend symbool geplaatst als een horizontale S maar dan uitgerokken, dit staat niet op het toetsenbord dat ik nu gebruik.
Ik heb dan deze nieuws pdf, een soort duplicaat weggegooid, en de volgende dag waren die pdf mlet die eindeloos lange namen ook verdwenen, vanzelf.

Die twee linkjes ga ik toch effe proberen Philip, kan nuttig zijn in de toekomst.
Major geeks word geblokkeerd door de instellingen op het werk. Daarvoor moet ik nog effe googlen, of thuis de download doen en op stick zetten.
Ik laat nog wat weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan