Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb een probleem met mijn PC maar ik weet niet goed in welke categorie ik mijn vraag moet plaatsen,dus ik zet hem hier maar neer als het niet op de goede plaats is dan hoor ik het wel.Het volgende is er aan de hand:

Ik heb een PC die draait op Windows 8.1 Pro met een Intel Core I5 4670 Processor op een Asus H87-Pro moederbord met 16 gb Geheugen en een NVidea Geforce GT 610 Videokaart met 2 gb geheugen.
Nu is er van de ene op de andere minuut iets misgegaan,de Pc is met downloaden en upgraden van programma's en het laden van afbeeldingen zo traag geworden dat hij over een plaatje laden wel een paar minuten doet.
Ik heb Spotnet geinstalleerd staan,maar ik kan de database niet binnen krijgen want daar doet hij wel een paar uur over.Met Eset Internet Security is hij zeker een half uur bezig geweest om deze bij te werken.
Ik heb ondertussen de computer al weer 2x opnieuw geinstalleerd met een ander besturingsprogramma o.a Windows 7 maar het probleem blijft.Ik had gedacht ik installer de computer opnieuw dan zal het wel opgelost zijn maar dat was niet het geval.Ik heb de bios geupgrade naar de nieuwste versie, maar ook dat helpt niet,hij blijft zeer traag,maar met een programma opstarten is hij snel genoeg.Ik heb Malware bytes en Eset al grondig laten scannen maar ze kunnen niets vinden,alles is oké.Wie heeft zoiets al eens meegemaakt en kan mij hiermee helpen?Ik hoor graag van U,want ik zit momenteel uitgeblust achter mijn computer en ik weet niet wat ik er nog aan kan doen.
 
Is snel te testen. Sluit je computer rechtstreeks op de CISCO router aan (draadloos of bedraad), en test je verbinding. Doe daar eventueel dezelfde pingtest en post de resultaten.
ps; Sweex raad ik niet echt aan als netwerkapparatuur.
 
Hoi Qtex,ik heb het Cisco modem bedraad aangesloten op de Sweex router en vanuit de Sweex router mijn PC verbonden(bedraad)Maar de Sweex router is ook draadloos te gebruiken.De router is afgestemd op het modem van Cisco.
 
Hoi DDragon80,ik heb de PC bedraad aangesloten op de Cisco en ik heb een internet verbinding,heb de pingtest gedaan maar krijg bij alle 2 "toegang geweigerd"
Wat betreft het probleem is alles nog hetzelfde.
 
ervan uitgaande dat alles juist is aangesloten kan ik je enkel nog een reset aanraden van de modem en de router ...indien dat geen oplossing bied denk ik dat je een nieuwe Cat5 kabel dient te gebruiken !
zelf al meegemaakt dat mijn verbinding niet optimaal meer was , wat bleek er !
het lag enkel aan de kabel van de modem/router naar de pc !!
deze werd door mezelf heraangelegd en de verbinding was terug optimaal
 
Hallo beste mensen,mag ik jullie allemaal hartelijk danken voor jullie hulp,jammer dat het niet gelukt is om mijn probleem op te lossen,maar ik ga morgen contact opnemen met Ziggo en dan maar kijken of daar wat uit komt,nogmaals allemaal dank.Wat mij betreft kan er een slotje op dit topic.
 
ik ga morgen contact opnemen met Ziggo en dan maar kijken of daar wat uit komt,nogmaals allemaal dank.Wat mij betreft kan er een slotje op dit topic.

Telefonisch contact met Ziggo is gratis via het nummer 1200 en kan ook op zon- en feestdagen.

Misschien toch nog eventjes wachten alvorens je het topic afsluit, het is immers altijd leuk om nadien nog feedback te krijgen ... ;)
 
Hallo beste mensen,ik heb vandaag telefonisch contact gehad met Ziggo en die hebben alles nagekeken en een reset uitgevoerd en alles is opgelost.Dus het was wat Qtex nog voorstelde op het laatst.Dus mensen allemaal hartelijk dank voor jullie hulp en dit topic kan op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan