Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,ik heb een probleem met mijn PC maar ik weet niet goed in welke categorie ik mijn vraag moet plaatsen,dus ik zet hem hier maar neer als het niet op de goede plaats is dan hoor ik het wel.Het volgende is er aan de hand:

Ik heb een PC die draait op Windows 8.1 Pro met een Intel Core I5 4670 Processor op een Asus H87-Pro moederbord met 16 gb Geheugen en een NVidea Geforce GT 610 Videokaart met 2 gb geheugen.
Nu is er van de ene op de andere minuut iets misgegaan,de Pc is met downloaden en upgraden van programma's en het laden van afbeeldingen zo traag geworden dat hij over een plaatje laden wel een paar minuten doet.
Ik heb Spotnet geinstalleerd staan,maar ik kan de database niet binnen krijgen want daar doet hij wel een paar uur over.Met Eset Internet Security is hij zeker een half uur bezig geweest om deze bij te werken.
Ik heb ondertussen de computer al weer 2x opnieuw geinstalleerd met een ander besturingsprogramma o.a Windows 7 maar het probleem blijft.Ik had gedacht ik installer de computer opnieuw dan zal het wel opgelost zijn maar dat was niet het geval.Ik heb de bios geupgrade naar de nieuwste versie, maar ook dat helpt niet,hij blijft zeer traag,maar met een programma opstarten is hij snel genoeg.Ik heb Malware bytes en Eset al grondig laten scannen maar ze kunnen niets vinden,alles is oké.Wie heeft zoiets al eens meegemaakt en kan mij hiermee helpen?Ik hoor graag van U,want ik zit momenteel uitgeblust achter mijn computer en ik weet niet wat ik er nog aan kan doen.
 
Bekijk bijlage 12408.hoi DDragon80,dit is een text bestandje,misschien kun je er iets mee
Ik heb wel de eerste resultaten niet, maar het 2de deel spreekt ook al boekdelen. Je internetverbinding is zeer onstabiel!
Je hebt meer time-outs dan goede packetten. En die dan al doorkomen hebben een immense vertraging.

Je zegt dat je dit zowel bedraad als draadloos hebt. Kan je even beschrijven welke apparaten je gebruikt aub? (router, Access point, ...) merk/model, ...
Indien mogelijk een korte beschrijving hoe aangesloten (wat met wat verbonden).
 
hoi DDragon80,als ik in Spotnet de database wil downloaden dan krijg ik de volgende foutmelding:

ReceiveAsync:"Er wordt al een Asynchrone socket-bewerking uitgevoerd met dit exemplaar van SocketAsyncEventArgs.";(952)

Is waarschijnlijk allemaal gerelateerd aan je netwerkproblemen. Verbindingen worden gemaakt maar je krijgt zeer veel verloren netwerk pakketten. Eerst kijken wat de oorzaak van je probleem is.
 
Het kan geen kwaad om Framework eens te herstellen.

Gewoon eens proberen.

Ga via het configuratiescherm naar Programma's en dan een programma verwijderen.
Zoek nu naar .NET Framework en klik op Verwijderen / wijzigen. Hierna komt er een schermje om Framework te herstellen.

Zie afbeeldingen. ( ik zie dat ik mijn printscreens gemaakt heb met de nederlandse taalmodule, je moet dus de andere hebben als in mijn afbeeldingen)

Framework 1.jpg

====================================================

Framework 2.png
 
Als code (geschreven mbv het .NET framework) een exception werpt, wil dit niet zeggen dat het .NET framework defect is. Je compiler werkt goed, hier is geen probleem mee. Dit wilt zeggen dat de .NET applicatie een fout tegengekomen is en hiervoor een exception werpt. Normale afhandeling in een .NET applicatie. De fout met betrekking tot SocketAsync is best aannemelijk daar het netwerk zeer onstabiel is.
 
Het kan geen kwaad om Framework eens te herstellen.

Gewoon eens proberen.

Ga via het configuratiescherm naar Programma's en dan een programma verwijderen.
Zoek nu naar .NET Framework en klik op Verwijderen / wijzigen. Hierna komt er een schermje om Framework te herstellen.
dit gaat niet op ...
net framework is standaard mee in gebakken in de windows 8 -8.1 deze staat bijgevolg ook nergens vermeld in de lijst met geinstalleerde programma's

Ashampoo_Snap_2014.03.29_19h28m19s_010_.png
 
Ik bewonder alle vaktaal hierboven en heb veel respect voor jullie kennis maar zou het probleem van Plaatser niet gewoon aan een defecte router of modem kunnen liggen ???

Of anders zijn provider eens kontakteren ??

Ik opper hier enkel mijn gedacht maar, sorry
 
Hoi DDragon80,ik heb een Ziggo draadloos modem de Cisco EPC3925,maar omdat deze in een andere kamer staat was onze internetverbinding niet goed,dus heb ik er een router tussengezet(die ik nog had staan)en dat is de Sweex LW310V2,deze router heeft altijd prima gewerkt bij mij,dus toen zag ik dat antwoord van morjos en dacht ik misschien heft hij wel gelijk en ligt het aan de router.Ik weet het niet, maar het is iets om te proberen.Ik hoop dat je met deze informatie iets kunt?
 
effe overlopen ..
1..je heb een draadloze modem van Ziggo namelijk de EPC3925
2..je heb een router namelijk de Sweex LW310V2 ingebruik omdat de draadloze modem in een andere kamer bevind .

vraag :
1* maak jij dan een draadloze verbinding aan met deze router ...? indien zo zou je best de modem bedraad verbinden met de router
2* is de router dan bedraad verbonden met de pc ?
3* werd de router afgesteld op de modem ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan