outlook mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
sedert een paar dagen moet ik iedere me aanmelden om naar mijn outlook mail te kijken
is dat normaal nu zo ?
 
Hallo Georguy,

Ik ga ervan uit dat het de online versie die vroeger hotmail was bedoelt?

in dat geval veronderstel ik dat er iest aan je software-instellingen is veranderd (of misschien een nieuw programma hebt gebruikt) waardoor je wachtwoord niet meer onhouden wordt.

denk aan instellingen voor wachtwoorden opslaan in je browser, opschoonprogramma's die na een sessie internet automatisch je cache wissen en dergelijke.
 
georguy;n229574 zei:
waar kan ik dat makkelijk weer aanpassen

het eerste wat je voor jezelf moet weten of je gelijk wat dan ook hebt veranderd aan de software op je pc (softwareudate, settings, new app,...). als je 100 ten 100 zeker bent dat je dat niet hebt gedaan kan je wel een systemrestore proberen naar nét voor de datum dat je het probleem kreeg. volg de uitleg van Qtex daarvoor!

voor de rest is het in Chrome, FFox, Edge enzovoort ongeveer hetzelfde. in geavanceerde instellingen moet je zoeken naar de optie om wachtwoorden WEL te onthouden.
andere soft heeft telkens zijn eigen menu om na te kijken of er niet per toeval een service draait die je WWcache wist.

gebruik evt services.msc in je zoekvak als je daar wat van kent
 
dank voor alle tips maardat lijkt me ingewikkeld voor mij om te durven doen
ga voort gewoon voort ieder keer op "aanmelden " klikken denk , zo gaat het en ga ik geen rare dingen veranderen
maar nogmaals ; bedankt !!!
 
georguy;n229614 zei:
dank voor alle tips maardat lijkt me ingewikkeld voor mij om te durven doen
ga voort gewoon voort ieder keer op "aanmelden " klikken denk , zo gaat het en ga ik geen rare dingen veranderen
maar nogmaals ; bedankt !!!

Indien je 1-op-1 hulp wilt kan misschien één van onze medewerkers of straffe leden hier via teamviewer jouw pc te bezoeken en de instellingen zien juist te zetten. doe daarvoor PM naar je lid van voorkeur.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan