Office mail outlook gehackt

hallo

voor de zoveelste keer is mijn outlook gehackt
t is te zeggen ik kan niet meer inloggen met mijn pw
nu kan ik ook geen ander meer maken
via code en gsm werkt het niet , hersteladres heb ik niet
is er een telnummer van microsoft waar ze me kunnen helpen ?

mvg

Kort antwoord; nope.

Maar... paar opmerkingen bij je besluitvorming.
Hoe weet je zeker dat je mail account gehackt is? (mogelijk toch een foutief wachtwoord?)
"Voor de zoveelste keer..." - gebruik je een eenvoudig wachtwoord? Hergebruik je dat wachtwoord?

Het is mogelijk dat je wachtwoord gecompromiteerd is, maar zoiets is toch heel uitzonderlijk. Daarom men vermoeden dat er andere dingen spelen hier. Indien dat effectief gecompromiteerd is, gaat dat ook een oorzaak hebben. Zeker op zulke korte termijn. Keyloggers, ....

even duidelijker
er is iemand die wss probeerd in te loggen op mijn mail
er staat te veel geprobeerd om in te loggen
ww vernieuwen of zo
ik gebruik pw met hoofdletters en symbolen
ik ben zelf zeker dat ik juiste pw ingeef
telkens ander pw

Indien je een wachtwoord gebruikt met lower en uppercase letters, cijfers en symbolen, en voldoende lang, is de kans erg klein (lees NIHIL) dat dit gecompromiteerd raakt. Dus daar gaat het probleem niet zitten. Tenzij je met een keylogger op je systeem zit.

"er staat te veel geprobeerd om in te loggen"
Is die mail account ook ingesteld op een ander toestel zoals een smartphone? Mogelijks met verkeerde/verouderde credentials (wachtwoord)? Indien zo, kunnen zulke applicaties enorm veel inlogpogingen doen vanuit een vertrouwde omgeving.
Dit KAN tot gevolg hebben dat Microsoft dit als verdacht ziet, en de account blokkeerd.

Alle andere inlogpogingen gaan 'normaal' zijn, en niet tot gevolg hebben dat er iets geblokkeerd wordt. Dit is dagelijkse kost helaas...

Kan je hier een screenshot posten van die melding aub? (er staat te veel geprobeerd om in te loggen)

zoek is op google naar Mail PassView?

Bent u uw e-mailwachtwoord vergeten? Geen zorgen – Mail PassView maakt het leven makkelijker! Deze lichtgewicht en draagbare tool is als uw persoonlijke assistent voor het herstellen van e-mailreferenties in diverse populaire e-mailclients. Van Microsoft Outlook tot Gmail, Yahoo! Mail en Thunderbird, Mail PassView heeft de vaardigheden om die ongrijpbare opgeslagen wachtwoorden en accountgegevens terug te vinden, zodat u zich geen zorgen hoeft te maken over eindeloos resetten.

ik krijg volgende melding

Aanmelden
Aanmelden is geblokkeerd
U hebt te vaak geprobeerd u aan te melden met een onjuist account of wachtwoord.
Aanmelden wordt om een van de onderstaande redenen geblokkeerd:
Iemand heeft te vaak het verkeerde wachtwoord ingevoerd.
Als u zich hebt geregistreerd voor dit account via een organisatie, kunt u het mogelijk nog niet gebruiken.

mvg

King Ston ,​

als je nooit optie hebt gegeven dat bij enige verandering van wachtwoord je daarvan een melding op je telefoon krijgt. is dit moeilijk aan te tonen dat het daadwerkelijk gehackt is of niet.
en er is niet op te maken uit je verhaal of Mail PassView mogelijke verandering van je wachtwoord kan aantonen
t.o.v. je oude wachtwoord.

Terug
Bovenaan