Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een mail die ik niet kan verwijderen uit mijn outlook iemand raad ? als ik hem delete op mijn smartphone dan staat hij er na 15 sec terug in
alvast bedankt
Wally
 
Contoleer eens of het PST bestand beschadigd is.

Ga naar:
32-bit Windows; C:\Program Files\Microsoft Office\Office14\
64-bit Windows; C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\Office14\

en klik op scanpst.exe

Ga op zoek naar het pst bestand.
Nou gebruik ik Office 2010 niet, maar volgens mij moet dit hier ergens staan:
C:\Documents and Settings\jouw gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\
 
dat heb ik allemaal al gedaan nu open ik vandaag terug outlook en nu heb ik er twee mails bij die ik niet kan verwijderen uit postvak in het is dus niet zo dat ik er geen kan verwijderen sommige wel en andere dan weer niet ik heb windows7 en outlook 2010 geen express
 
Probeer dit eens
Sluit outlook af
Maak op je harde schijf een nieuwe map , bijv: outlook2

Ga op zoek naar het pst bestand.
Nou gebruik ik Office 2010 niet, maar volgens mij moet dit hier ergens staan:
C:\Documents and Settings\jouw gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\

Verplaatst het .pst bestand(en) naar de nieuw aangemaakte map "outlook2"
Heeft dit geholpen?
 
je kan het tool gebruiken dat aanwezig is op de C in de map Office...
het tool dat ik bedoel heet scanpst.exe deze vind je op " C:\Program Files\Microsoft Office\Office14 "
deze scanpst.exe start je op ...voorwaarde is dat ook outlook afgesloten is ...desnoods zet je deze via taakbeheer uit .

Bekijk bijlage 10789
 
je kan het tool gebruiken dat aanwezig is op de C in de map Office...
het tool dat ik bedoel heet scanpst.exe deze vind je op " C:\Program Files\Microsoft Office\Office14 "
deze scanpst.exe start je op ...voorwaarde is dat ook outlook afgesloten is ...desnoods zet je deze via taakbeheer uit .

helpt niet #3
 
het betreft hier dus om het mail programma dat aanwezig is in de Microsoft Office2010
vraagje : werkt de Office probleemloos ....en is deze immers nog geactiveerd ?
indien er ook problemen worden vast gesteld bij de Office kun je trachten deze te herstellen ...
dit doe je door op de setup.exe te klikken van de Office zelf zonder dat je de Office of Outlook dient te verwijderen ,
je krijgt dan een keuze scherm te zien ...waar je kan aangeven deze te herstellen ....zodoende word wellicht ook de Outlook hersteld .

het keuze scherm dat je te zien krijgt ziet er uit als volgt..
Bekijk bijlage 10790
 
Hoe groot is je PST bestand? Het is aangeraden dit een beetje in de hand te houden. Normaliter zou ik rond de 2GB blijven. Hoe groter, hoe meer risico op falen. Dit bestand kan gemakkelijk aangroeien tot 10GB, maar...

Heeft de scanPST tool een fout gevonden op je PST bestand? Heeft die scan lang geduurd?
 
Ik herinner me nu dat ik ongeveer hetzelfde probleem eens heb gehad in Outlook 2007. Ik weet niet of het ook bij jou gaat lukken Wally.
Bericht selecteren, niet openenen !!!
Tegelijkertijd de Shift + Delete toets ingedrukt houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan