Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een mail die ik niet kan verwijderen uit mijn outlook iemand raad ? als ik hem delete op mijn smartphone dan staat hij er na 15 sec terug in
alvast bedankt
Wally
 
ik heb nu echt alles al geprobeerd . Als ik mijn laptop of line zet kan ik de mails verwijderen. Start ik nu in een andere kamer een andere laptop op en mijn outlook komen die daar ook op en kan ik die daar ook niet verwijderen .
Ik vermoed nu (ik ken er echt niets van ik gis maar) dat het tussen de server van telenet en mijn laptop zit .
hopelijk kan iemand mij nu nog wat raad geven
;!
 
beste dan zou dit plotseling zonder zelf een instelling te hebben gedaan veranderd zijn en alleen maar voor deze drie mails al de rest die ik krijg kan ik wel probleemloos verwijderen in ieder geval al heel hartelijk bedankt om mee te helpen zoeken voor een oplossing
 
Kan je eens nakijken of je de emails synchroniseerd met IMAP of POP3 aub?

Indien je standaard de Telenet POP3 gebruikt, gaan je client(s) zoals Outlook ingesteld staan dat er een copy bewaard blijft op de server van Telenet. Zoals reeds vermeld door Swake. Anders ga je de mails nooit ontvangen op je Smartphone EN je Outlook client. Tenzij je gebruik maakt van het IMAP protocol, maar dit zou je moeten aangevraagd hebben voor Telenet (niet standaard).

Dus bij normaal gebruik ga je POP3 protocol ingesteld hebben en het bewaren van je emails op de server gedurende x aantal dagen.
Als je aanlogged op de Telenet Webmail, zijn die (probleem)emails daar dan zichtbaar? Heb je die op je webmail (http://webmail.telenet.be) verwijderd?
Je clients gaan het probleem niet zijn, want die halen gewoon de emails binnen die beschikbaar zijn op de server.

Ben je ook zeker dat het telken over dezelfde emails gaat? Zelfde datum, subject, content?
 
een antwoord gekregen van Telenet ik weet niet of het helpt want ik heb office terug geïnstalleerd en dan was het opgelost

Mogen wij vragen om het volgende te proberen:
- Uw Account volledig verwijderen uit uw e-mailprogramma?s en opnieuw in te stellen.
Of
- Een regel toevoegen om de e-mail van die afzender of met dat onderwerp automatisch te laten verplaatsen naar SPAM

Hierdoor zou dit probleem van de baan moeten zijn.

Als u een foutmelding krijgt, zouden wij graag weten wat er wordt vermeld. Zo kunnen we snel tot een oplossing komen. De foutmelding heeft meestal de vorm van 0x800CCC...
 
Mogen wij vragen om het volgende te proberen:
- Uw Account volledig verwijderen uit uw e-mailprogramma?s en opnieuw in te stellen.

Telenet zal hiermee bedoelt hebben dat je e-mail account beschadigt was en uit je e-mail programma te verwijderen en terug het account aan te maken in Outlook. Office verwijderen en opnieuw installeren was volgens mij niet echt nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan