Office Opstarten

Goedendag,
Probleem wat bij mij al een tijdje speelt. Mijn Microsoft Office onderdelen, zoals Word en Excel stoppen er na 5 seconden mee bij het opstarten van de programma's. De programma's gaan niet verder met het opstarten. Op verschillende manieren Office verwijderd (zodat het helemaal van de computer is verwijderd)en opnieuw geinstalleerd. (office 2019, 2021 en 2024 geprobeerd) Het euvel blijft bestaan. Ik heb Windows 11 met alle updates en zet de anti4us uit bij het installeren.
Alvast bedankt
 
Dat is dus pas volgende week!!! Heb je daar een officiële mededeling van? Degene die je nu al kan downloaden zijn "commercial previews" en ik heb via Microsoft nog geen bevestiging gekregen van de public release. Bij zulke beweringen als hierboven is het altijd belangrijk om een bron te vermelden.
 
je geeft zelf al aan in een PB:
Elke verwijzing naar illegale websites, illegale downloadmogelijkheden, software met keys, serials of cracks is verboden. Ook als deze niet effectief worden aangeboden zullen deze berichten aanleiding geven tot maatregelen, gaande van zware berisping tot onmiddellijke ban van het account.

Dus die geef ik niet hier weer
 
dit was zo in een ander topic ... uit zijn verband gerukt !
Hier gaat het om volstrekt legale, originele versies van de MS software voor Office, door MS zelf aangeboden.

Je kan bezoekers helpen door te vertellen waar ze die - bij MS - kunnen ophalen.
 
interessant om de deplay tool te proberen.

Ik gebtuik echter de 3e party tool YAOCTRI. Deze is veel geavanceerder.
Deze kan van alle office kanalen bestanden weghalen en zelf VL versies downloaden.

Perpetual2024 VL
the official update channel for volume licensed products of Office 2024
it only gets security and quality fixes once a month
 
Hier het bewijs dat de iso GENUI is:

GENUINE (MSDN) - File Name: nl-nl_windows_11_business_editions_version_24h2_x64_dvd_0719b251.iso
SHA256: 2BAAD498099D2FD29E3EAE2028BD51DEDF862BE0AB145E1F94623343F7DFA79E
 
Terug
Bovenaan