Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,sinds gisteren stond er opeens een nieuwe map op mijn pc.genaamd a070da5aOcbf31d85
reeds gescand met Avira en malware, maar niets gevonden.Het ergste is dat ik deze map niet kan verwijderen. Weet iemand een oplossing aub. Alvast mijn dank.
 
ik begrijp niet wat je bedoeld met "*1 Wat ik mij ook afvraag is ,hoe komt dit na een update op mijn D schijf terecht " ook begrijp ik je niet met de volgende vermelding " *2 Ook raar als ik er rechts op klik dat ik dan die unlocker niet zie staan. "

*1 -wat werd er op je D schijf neergezet !
*2- waar klik je dan op met rechts !

**de unlocker vind je terug op de C:\Gebruikers\**je eigen naam **\Appdata\Roaming\Microsoft\Windows\Startmenu\Unlocker
open deze map Unlocker en maak een snelkoppeling aan op je bureaublad
Ashampoo_Snap_2014.02.14_16h32m56s_003_.jpg
 
Dit is wat Luc zei:Download unlocker
Download Unlocker 1.9.2 - FileHippo.com
Gewoon met de rechtermuisknop op de map of het bestand en kies Unlocker. Als de map of het bestand is vergrendeld, verschijnt een venster lijst van lockers verschijnen. Klik gewoon op Alles ontgrendelen en je bent klaar!

je dient deze dus wel eerst te installeren ..
*let hierbij op dat je de geadvanceerde installatie optie kiest en zet de vinkjes uit van de meelifftentde ongewenste software !!!**deze wil je zekers niet !!
 
En als Ulocker geinstalleerd is en het werkt niet via de rechtermuisklik, kun je het programma altijd nog handmatig opstarten. Je krijgt dan dezelfde opties te zien wat je met een map of een bestand wilt doen.

Unlocker.png
 
Hallo, als ik iets aanklik krijg ik telkens opnieuw het venstertje om de taal te kiezen en dan komt er op mijn bureaublad een schermpje er bij te staan, ook reageert telkens mijn virusscanner zoals ge kan zien in de bijlage.
 
er is blijkbaar iets misgelopen tijdens het installeren van deze unlocker , jij heb daar 2x start unlocker vermeld staan dit terwijl dat niet zou mogen ..
verwijder deze terug en installeer deze dan na een herstart opnieuw *let erbij op dat je de geavanceerde installatie gebruikt en zet de vinkjes uit bij de extra's !!

Ashampoo_Snap_2014.02.15_09h51m22s_004_.jpg
 
Aan iedereen die mij geholpen heeft Hartelijk Dank, het is gelukt ! Ik heb de virusscanner uit gezet en alles opnieuw gedaan zoals jullie vermelden, en nu kreeg ik het scherm te zien ' advanced 'daarna kreeg ik het nodige om die stomme map te verwijderen.Nogmaals Mersiekes allen (y)
 
Fijn dat het gelukt is.
Nog een opmerking: Zou je niet beter andere Anti virus Software gebruiken. Als je hem regelmatig moet uitzetten om iets te downloaden en installeren is dat ook niet ideaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan