Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,sinds gisteren stond er opeens een nieuwe map op mijn pc.genaamd a070da5aOcbf31d85
reeds gescand met Avira en malware, maar niets gevonden.Het ergste is dat ik deze map niet kan verwijderen. Weet iemand een oplossing aub. Alvast mijn dank.
 
Sorry Strijkertje dan zal je inderdaad niet veel aan die Unlocker hebben in dit geval. ;!
Maar ik lees wel tegenstrijdige berichten over MpSigStub.
Je zal toch wel best eens scannen met malwarebytes.
 
@ Strijkertje je gebruik de Avira word er vermeld in je openings bericht ...

MPSigSub is de installer van de updates die nodig zin voor de Windows Defender dit heeft dus niets met de Microsoft updates te maken !
anderzijds is dan MPSigSub.exe eerder weer misleidend en heeft deze dus eerder de bedoeling of kan deze gebruikt worden om malware te verspreiden ...
**doe daarom eens de controlle op C:\Windows\System32 **zoek hier in de lijst naar de vermelding " MPSigSub.exe " deze zou er niet vermeld mogen staan (althans zie ik deze niet vermeld staan !)
de W.Defender staat hier dan ook effectief uitgeschakeld.
 
vraagje : als jij naar de update geschiedenis ga , worden daar soms update's als zijnde mislukt opgegeven ik heb het hier nu over de update's die op Dinsdag 11/02 werden aangeboden .
eerder vermelde ik dat MPSigSub te maken had met enkel de update's die betrekking hebben met de W.Defender dit is dus niet zo !
in veronderstelling dat er bij de laatste updates iets is mis gegaan kan het best zijn dat deze "tijdelijke map " behouden bleeft welke normaal gezien na het configureren van deze update's weer verwijderd werd.

op dinsdag 11/02 werden er zomaar 17 update's aangeboden voor de Win8.1 x64

Ashampoo_Snap_2014.02.12_12h01m37s_002_.jpg
 
Qtex, alles was geslaagd van de updates, en de Unlocker heb ik geinstalleerd na de download.Wat ik mij ook afvraag is ,hoe komt dit na een update op mijn D schijf terecht ,terwijl Windows op mijn C staat ?Ook raar als ik er rechts op klik dat ik dan die unlocker niet zie staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan