Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geef mijn gepresteerde uren altijd in in een excel bestand. Nu wil ik dit deze morgen opendoen en krijg in dit: " het bestand dat u wil openen ***.xls heeft niet de bestandsindeling die wordt aangegeven in de bestandsextensie. Controleer of het bestand beschadigd is en of het afkomstig is van een betouwbare bron voordat u het opent.Wil u het bestand nu openen?"
En als ik het dan open, krijg ik dit:
bšlŒ1H@l¡²Çò2bïa+ªA$ÍÏUs¼Uz/š°–bH”—”?"ÒCŒhaßЩìÞK7,UÅp[Qþbš`°âò|î,üÜjï|ùpªÑÛ1F<PeP£¹ÈVþ|[:NQ¿ˆ<ՏR0á•ŽPÎ;žX)Ê_#L¤d§Ü¼]ඦÛiS(É ÇxYü§á£‹mŒ;ŸŸeöø!Všgboá$¿TÐ|rù§Å2ÜÎýDoY#ÊRJ
en zoverder??????? Nu zijn het allemaal excelbestanden die zich in dezelfde folder zitten:in "My Private Folder" meerbepaald.
Help please en zeg niet dat ze onherstelbaar zijn.... please
 
heb i ondertussen geprobeerd en ook niets, het rare is dat ook de foto's die in deze map staan ook niet meer te openen zijn. is er dan iets met dieFolder? Deze gegevens staan allemaal in "
 
heb ik ondertussen geprobeerd en ook niets, het rare is dat ook de foto's die in deze map staan ook niet meer te openen zijn. Is er dan iets met die folder? Deze gegevens staan allemaal in " Microsoft Private Folder"
 
in elk geval bedankt! Ik begrijp er niets meer van, ook de bestanden van 2004, '05 en '06 zijn onleesbaar geworden terwijl die al zeker het laatste half jaar niet meer open geweest zijn. Dus daar kan ik al zeker niets mis gedaan hebben.
 
is ook alweer zoiets, maar ik heb de map apart gescant met avg pro en avg anti spyware. ben, dat zijn idd dingen waar ik al zeer snel aan denk en ook dadelijk de scanners hun werk laat doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan