Nog mannen die centen zoeken ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

wivy

Steunend lid
Vip Lid
1613584754032.png


het moet een beetje rendabel blijven ... of is GRATIS passé?
 
Ik wist zelfs niet dat Proximus dat aanbood ... maar lijkt me ook niet houdbaar. Zij moeten immers aan de 'registrar' (wereldwijde beheerder) ook betalen voor elk domein dat geregistreerd wordt...
 
wat je niet weet kan je ook nie missen ... gebruikte die ruimte als opslag plaats net zoals gratis 'stacks', die ook verdween ...
de vooruitgang is soms twee stappen achteruit.
 
Telenet stopt met gratis webruimte bij zijn internetabonnementen. Klanten die nog een eigen website hebben bij de provider, zullen die op 1 juni zien verdwijnen. Het gaat om zowat 60.000 webruimtes, die volgens Telenet vaak al lange tijd niet meer actief zijn.


Internetproviders gaven jarenlang een beetje webruimte aan klanten, zodat die een eigen eenvoudige website op poten konden zetten of kleine bestanden online konden opslaan. Het gaat bij Telenet om webadressen die starten met http://users.telenet.be/.


Vanaf 1 december zullen klanten geen nieuwe webruimte meer kunnen aanmaken, en vanaf juni 2022 haalt Telenet de bestaande websites offline.


Volgens het bedrijf zijn er intussen betere oplossingen. "We wijzen klanten door naar de tal van gratis alternatieven die bestaan voor info delen, afhankelijk van waar klanten de webruimte voor gebruiken, zoals Google Drive, Onedrive, Facebook-groep, Whatsapp-groep, ? Voor echte websites zijn er ook gratis alternatieven zoals Wix en Weebly", zegt woordvoerster Isabelle Geeraerts.


Zakelijke klanten maakten volgens Telenet nog amper gebruik van het verouderde systeem. Diegenen die het wel deden, krijgen een betalend alternatief aangeboden met meer mogelijkheden.


Concurrent Proximus bouwde de webruimte voor particuliere klanten eerder dit jaar al af.

1642529322464.png
 
epizy als gratis webruimte is beperk en moeilijke mensen :) dus zou ik afraden.
Ik gebruikte ooit 000webhost heeft gratis deel en vond ik wel goed en niet zo beperkt als epizy. als dat goed is was dit voor mij een aanrader.
Schiet mij niet af als het geen goede voorbeelden zijn ben hier niet dagelijks mee bezig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan