Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
de insiders hebben versie 1703 build 15063.0 verkregen ...deze zal waarschijnlijk volgende week beschikbaar gesteld worden via de update's ..
deze versie heeft tal van veranderingen ...
zo is het oude configuratiescherm niet meer via een rechts klik op start op te roepen ...deze is echter nog aanwezig maar via de zoekfunctie op te roepen .
ook het scherm "instellingen" heeft meerdere opties gekregen .. klik je bv op bijwerken en beveiliging dan zie je ook daar dus "problemen oplossen " vermeld staan ...
indien men dus nu Malwarebytes 3.0.6 1469 premium gebruikt dan word dus de Windows Defender Antivirus vanzelf uitgeschakeld wat eerder niet het geval was ..
de bedoeling is dus om het oude configuratiescherm stil aan weg te laten ..
hier onder een paar afbeeldingen ..

8dde5a334d-Ashampoo_Snap_2017.03.27_11h20m21s_002_.png


8de03520f1-Ashampoo_Snap_2017.03.27_11h35m23s_003_.png


8de208bcc7-Ashampoo_Snap_2017.03.27_11h38m27s_004_.png
 
Is dat een gewone update of eerder een geheel nieuwe installatie? Dat laatste heb ik nog maar 1 keer meegemaakt als ik het mij nog fris voor de dag kan halen.
 
je krijgt de keuze om of een nieuwe installatie te doen of enkel de update indien je dus de setup.exe aanklikt via de verkenner ...*ik heb deze dus via een iso verkregen ....hoe het zit via de update functie van Windows vermoed ik zo dat het gewoon een upgrade zal zijn met behoud van bestanden .
 
wil je de nieuwste versie gebruiken en wil je deze nu !
wel dat kan via het Windows10UpgradeTool dat te verkrijgen is ..
de update zelf word pas volgende maand vrijgegeven denkelijk in de 2de week van april ...dus voor al diegene die deze nieuwe versie nu al willen gebruiken zeg ik gebruik de Windows 10 Upgrade Tool ....
a67ca0d921-Ashampoo_Snap_2017.03.28_15h36m43s_001_.png


BRON : Tweakers **Gebruik deze dus niet ....zie de algemene waarschuwing !
 
Laatst bewerkt:
algemene waarschuwing ...

indien men de windows10 upgrade tool gebruikt die men beschikbaar heeft gesteld .... geeft deze dus een fout aan en inderdaad word er dan terug gegaan naar een eerdere versie ...ik zag ook hier dat build 14393.447 er op gekomen was terwijl hier in feite build 14393.969 aanwezig was ... gelukkig betrof het hier om een reserve desktop en ben ik dus in het bezit van de laatste versie die ik vervolgens een usb stick er op kan zetten ...
*wees dus gewaarschuwd en gebruik de Windows10UpgradeTool dus niet ! men heeft de verkeerde beschikbaar gesteld hier ben ik pas achter gekomen !
 
Laatst bewerkt:
die kan ik zelfs niet eens downloaden !!
blijkbaar word deze download als onveilig aangezien ...
b4f0f2f0d8-Ashampoo_Snap_2017.03.29_08h05m34s_001_.png


*het is echter inderdaad die versie die ik op een virtuele Windows 10 heb gezet ..en tevens op de reserve desktop
 
Dinsdag al gebruikt.........

Bestanden zijn wel vervangen en je hebt de upgrade $ map en de windows.old map die alleen te verwijderen zijn als admin met schijfopruiming.

Ook bij de insiders versie wordt er wel geüpgraded maar ook daar wordt het oude versienummer getoont.
 
ik heb de upgrade gedaan vermits ik het esd bestand met de decrypter bewerkte en zo me een iso kon aanmaken ...
via de verkenner heb ik dan de setup.exe aangeklikt en bekwam hier dus wel de 15063.00
dit was zowel op een virtuele Windows als op mijn reserve desktop ....op de virtuele Windows zijn er geen enkele problemen vast te stellen maar op de reserve desktop krijgt Malwarebytes 3.0.6 géén updates meer binnen ...ook het opnieuw installeren van Malwarebytes bracht geen oplossing ...blijkbaar is het de Windows Defender Antivirus die deze belet om te updaten ....echter op de virtuele Windows werd de Windows Defender Antivirus in het OnderhoudsCentrum vervangen door Malwarebytes en daar update deze dus wel ..
 
ik heb hier zojuist de iso aangemaakt waar dus zowel een 32 bit als een 64 bit aanwezig is ...
dit vermits de 2 esd bestanden op te laden in het Decryption tool daardoor is deze Windows10 NL X64/86 (build15063.00).iso nu een 6,85GB groot .
voor diegene die het zelf eens willen proberen..
*de NL esd bestanden vind je op regel 83/84 in deze link
het decryption tool dat ik gebruikte vind je dan weer hier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan