Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
de insiders hebben versie 1703 build 15063.0 verkregen ...deze zal waarschijnlijk volgende week beschikbaar gesteld worden via de update's ..
deze versie heeft tal van veranderingen ...
zo is het oude configuratiescherm niet meer via een rechts klik op start op te roepen ...deze is echter nog aanwezig maar via de zoekfunctie op te roepen .
ook het scherm "instellingen" heeft meerdere opties gekregen .. klik je bv op bijwerken en beveiliging dan zie je ook daar dus "problemen oplossen " vermeld staan ...
indien men dus nu Malwarebytes 3.0.6 1469 premium gebruikt dan word dus de Windows Defender Antivirus vanzelf uitgeschakeld wat eerder niet het geval was ..
de bedoeling is dus om het oude configuratiescherm stil aan weg te laten ..
hier onder een paar afbeeldingen ..

8dde5a334d-Ashampoo_Snap_2017.03.27_11h20m21s_002_.png


8de03520f1-Ashampoo_Snap_2017.03.27_11h35m23s_003_.png


8de208bcc7-Ashampoo_Snap_2017.03.27_11h38m27s_004_.png
 
de versie 1703 build 15063.00 heeft al zijn eerste Cumulatieve update Windows 10 Version 1703 voor x64-systemen (KB4016250) binnen gekregen zie ik juist hier ... hier door verkrijgt men de 15063.11

Ashampoo_Snap_2017.03.31_19h48m17s_003_.png
 
ik ondervind geen problemen op deze build ... er zijn wel veranderingen waar je dus rekening mee dient te houden maar al bij al gaan ze er in mijn ogen er op vooruit .. men heeft geluisterd naar de insiders .

zo heeft men in de verteller een mannelijke Nederlandstalige stem toegevoegd als ook hebben ze de mogelijkheid toegevoegd om Braille te downloaden en te gebruiken (enkel geschikt indien je dus een aanrakingsscherm ter beschikking heb ) er zijn tal van aanpassingen ..
 
vandaag kwam er wederom een Cumulatieve update Windows 10 Version 1703 voor x64-systemen (KB4016251) binnen en hier door verkrijgt men de 15063.13
 
Als de Media creation tool al is aangepast naar de nieuwste build, zal het waarschijnlijk niet lang meer duren voor wij de update via de regulaire weg binnen krijgen denk ik .
 
Microsoft hanteert een policie d.w.z. dat ze eerst al de nieuw systemen gaan voorzien van de nieuwste build ...daarna pas word deze uitgerold naar de iets oudere systemen van onder de 6jaar ...pas als deze voorzien zijn komen de systemen aan de beurt die boven de 6 jaar zijn ... das dus de reden dat ik hier het media creation tool 15063.00 vermelde .
 
download vanaf hier het Media Creation Tool 15063.00 en je kan je dus een opstartbare usb stick aanmaken of een dvd of de iso
Ik heb dan vandaag de nieuwe Media Creation Tool laten lopen en mijn USB stickje nu voorzien van de nieuwste versie. Als ik hem dan eens nodig zou hebben ben ik gerust dat ik de laatste versie heb staan. Nogmaals , hartelijk dank Qtex voor deze link.
 
Microsoft hanteert een policie d.w.z. dat ze eerst al de nieuw systemen gaan voorzien van de nieuwste build ...daarna pas word deze uitgerold naar de iets oudere systemen van onder de 6jaar ...pas als deze voorzien zijn komen de systemen aan de beurt die boven de 6 jaar zijn ... das dus de reden dat ik hier het media creation tool 15063.00 vermelde .

Hoe komt het dat ik als ik op de link klik, er een scherm komt die me vraagt om te zoeken naar een bestand om die link te openen?
Knipsel.jpg
 
waar zie jij een link ... de link naar het media creation tool bevind zich onder het woord " hier" in bericht #21
onder 15063.00 bevind er zich geen link ..
*waarom de cijfers blauw kleuren is mij een raadsel en zal wel iets met de forum software te maken hebben !
 
waar zie jij een link ... de link naar het media creation tool bevind zich onder het woord " hier" in bericht #21
onder 15063.00 bevind er zich geen link ..
*waarom de cijfers blauw kleuren is mij een raadsel en zal wel iets met de forum software te maken hebben !

De blauwe kleur en het handje hebben me hier op een verkeerd been gezet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan