Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Er is een nieuwe testversie van Windows 10 beschikbaar. De gebruiker moet wel over een Windows Insider-account beschikken om de nieuwe versie uit te kunnen proberen.

Testversie 9926 van Windows 10, de opvolger van Windows 8.1, brengt meerdere nieuwe functies met zich mee. Zo is spraakassistent Cortana nu te gebruiken en heeft Microsoft onder meer het startmenu en het instellingenscherm vernieuwd. Ook zijn er nieuwe foto- en kaarten-apps en een nieuwe bètaversie van de Windows Store te bewonderen.

In Windows 10 wordt Internet Explorer vervangen door een nieuwe browser met de werktitel 'Project Spartan' en het bekende startmenu keert terug. Het nieuwe besturingssysteem voor pc's, tablets en smartphones werd eind september aangekondigd en deze week werd een voorlopige versie gepresenteerd.
De nieuwe build is beschikbaar via Windows Update als je al Windows 10 aan het testen was of je kan deze hier downloaden https://insider.windows.com/

 
indien we dus Frederic Petitjean de schrijver van dat artikel mogen geloven ...dan dienen de fabrikanten zich in te binden met het aanleveren van deze bloatware want als deze optie daadwerkelijk aanwezig is dan heb ik zo het vermoeden dat de meerdere gebruikers deze meegeleverde bloatware liever kwijt zijn .
 
Op mijn asus netbookje staat nu al heel weinig bloatware hoor. Er stond wel standaard wel BING op als zoekmachine, maar die is er afgekieperd en vervangen door GOOGLE, al was het een beetje zoeken hoe ik dit ingebakken onding moest gaan vervangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan