Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het kan persoonlijke voorkeur maar het is wetenschappelijk bewezen Philip.dat is gewoon een persoonlijke voorkeur en sedert eergisteren heeft iedereen terug die keuze.
Ik kijk in dit forum gelijk naar rechts voor de nieuwe berichten, bij andere fora kijk ik bij nieuwe berichten, als ik hier via nieuwe berichten kijk dan klopt het niet maar is niet wereldschokkend, als je wat is nieuw aanklikt klopt het wel.bij deze niet https://www.pctuts.be/threads/acer-all-in-one-voeding.246374/page-2
deze steld de vraag vanboga en bij de volgende rij staat @cve bovenaan
ik zie toch echt code : JavaScript Object Notation (JSON) ; a standard text-based format for representing structured data based on JavaScript object syntax.
Je hebt 2 keuzes :Ik kijk in dit forum gelijk naar rechts voor de nieuwe berichten, bij andere fora kijk ik bij nieuwe berichten, als ik hier via nieuwe berichten kijk dan klopt het niet maar is niet wereldschokkend, als je wat is nieuw aanklikt klopt het wel.
Misschien eens uitleggen waarop je zinspeelt met je vraag over Java ?ik zie toch echt code : JavaScript Object Notation (JSON) ; a standard text-based format for representing structured data based on JavaScript object syntax.
Geloof mij vrij, dit klopt als een zwerende vinger.in Word overigens is dat dit meer miserie betekent dan je wel wil.