Mededeling Nieuwe forum software

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ivan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie toch echt code : JavaScript Object Notation (JSON) ; a standard text-based format for representing structured data based on JavaScript object syntax.
 
ik zie toch echt code : JavaScript Object Notation (JSON) ; a standard text-based format for representing structured data based on JavaScript object syntax.

JSON is geen code, en heeft weinig of niets te maken met javascript (buiten de naam). Dit is gewoon een data bestand volgens de JSON syntax. Werk er dagelijks mee.
 
Ik kijk in dit forum gelijk naar rechts voor de nieuwe berichten, bij andere fora kijk ik bij nieuwe berichten, als ik hier via nieuwe berichten kijk dan klopt het niet maar is niet wereldschokkend, als je wat is nieuw aanklikt klopt het wel.
Je hebt 2 keuzes :

1726509612356.png


1 = alle berichten in alle posts in chronologische, dalende orde
2 = alle ongelezen berichten in alle posts die je volgt.
 
ik zie toch echt code : JavaScript Object Notation (JSON) ; a standard text-based format for representing structured data based on JavaScript object syntax.
Misschien eens uitleggen waarop je zinspeelt met je vraag over Java ?
Anders kunnen we hier nog tientallen keer heen en weer doen ...
 
zie code: <div class="u-navButtons js-navButtons">
<a href="javascript:" class="button button--scroll"><span

ik ben geen programmeur, maar lijkt me toch wel stukje javascript aanroeping?

HREF JavaScript is a method to easily call a JavaScript function when a user clicks on a link on a website.
 
Om te beginnen, dat is Javascript en geen JSON.
Een website zonder javascript... is vrij ondenkbaar deze tijden. Zeker voor die basis navigatie.
En Java is ook niet hetzelfde als Javascript...

Maar idd, waarom al die herie over Javascripts?
 
Mijn virusscanner gaf een vreemde melding.
Bij blokkade kon ik niet meer op de site komen. Bij vrijgave wel, Weet niet wat het probleem was.
 
het is maar een vraagje
in het tekst vakje als je een nieuwe zin begint, zou het mogelijk zijn om automatisch een hooftleter te zetten. nu moeten we dat zelf doen
 
De tekstverwerker van de bijdrageposts heeft voor zover ik weet géén automatische correctie/vervang-mogelijkheden.
Mijn ervaring vb. in Word overigens is dat dit meer miserie betekent dan je wel wil. Vb. na elke Vb.-vermelding komt er ongewenst een hoofdletter tevoorschijn... etc...
 
Omdat het draadje hier meer en meer afdwaalt naar alle richtingen sluit ik dit topic af.
Als er ivm. het forum vragen of opmerkingen zijn is iedereen altijd welkom een nieuwe discussie daaromtrent op te starten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan