Mededeling Nieuwe forum software

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Ivan
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwe stijl van weergave van ons forum​

Maar misschien moet je eens luisteren wat forumgebruikers willen. Ik heb liever zacht grijs, Porrelaar heeft liever wit, wat anderen willen weet ik niet.
Maar deze topic direct sluiten is olie dom PhiliepV.
 
Maar misschien moet je eens luisteren wat forumgebruikers willen. Ik heb liever zacht grijs, Porrelaar heeft liever wit, wat anderen willen weet ik niet.
Maar deze topic direct sluiten is olie dom PhiliepV.
Klopt ! Daarom doen we dat ook niet ... blijft open voor suggesties. Geen sprake van sluiten !

Voor alle duidelijkheid : Xenforo heeft wijzigingen doorgevoerd en we doen ons best het zo snel als mogelijk weer allemaal te krijgen zoals jullie en wijzelf het graag hebben.
Maar ... geef ons beetje respijt hé mannen ... overigens zie #11 in dit topic !
 
@lange pier : we willen een eigen huisstijl bewaren, maar het klopt dat door de upgrade van de basis-software blijkbaar een aantal van die 'customized' opties die we hadden, nu niet meer werken of anders noemen of verdwenen zijn...

We hebben dus nog werk te doen... en dat is wat in #1 ook werd bedoeld.
 
We nemen de vraag naar méér keuzes én minstens één mogelijkheid voor wie niet van donker houdt, mee ... maar ik heb daar Ivan voor nodig - ben daar niet genoeg beslagen in.
 
ik vind het maar niets ..
voorbeeld van het forum dat ik hier te zien krijgt ..
668c0f6fd9cbb-Ashampoo_Snap_maandag_8_juli_2024_18h08m23s_002_.jpg
 
De witte achtergrond met zwarte letters is terug en voor mijn ogen is dat het beste.
 
@Johannes1956 Beetje geduld; er wordt aan gewerkt. En zowel hier (pctuts) als op het Piep forum kun je nu al voor een lichte achtergrond kiezen.
Hier op Tuts kies je dan voor Default style:

668d0dba4ecb7-default_style_Tuts.png


En op het Piep forum klik je eerst op het symbool dat ik in de afbeelding hieronder met het cijfer 1 aanduidt en daarna kies je voor Licht:

668d0e209dbdd-stijlkiezer_Piep.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan