Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan iemand mij helpen?

Ik heb de sims 3 gedownload, en nu als ik hem opstart is m'n muis weg, hij is nergens te zien...
Alleen de dingetjes lichten wel op als ik de muis beweeg en ik kan er ook op klikken maar voorderest zie ik de muis nergens !
ik heb niet zoveel verstand van laptops dus kan iemand mij alsjeblieft helpen ???

Groetjes Rosanne
 
Speel je dit spel in een "Window" of "Full screen"? Zet alleszinds je spel op full screen modus.
 
Speel je dit spel in een "Window" of "Full screen"? Zet alleszinds je spel op full screen modus.



Ik speel het spel op Full screen mode, dat het hele spel op het scherm te zien is,
ik weet niet wat het verschil is met de Windows mode??

Dus op fullscreen doet ie het al niet... :(
 
Window mode bedoel ik mee dat je een typisch Windows venster ziet met rechtsboven de gebruikelijke 3 knoppen, minimize, maximize en sluiten.
Hier zijn we het dus over eens? Ook al zie je het spel over het hele scherm, je ziet niet die 3 knoppen?
 
Window mode bedoel ik mee dat je een typisch Windows venster ziet met rechtsboven de gebruikelijke 3 knoppen, minimize, maximize en sluiten.
Hier zijn we het dus over eens? Ook al zie je het spel over het hele scherm, je ziet niet die 3 knoppen?

Ooh zo, Ja klopt inderdaad ik zie niet die 3 knoppen.
 
Ik heb wel een mogelijke oplossing gevonden, maar dit is van hetzelfde probleem op een Mac.
If you hit control + return to go to windowed mode, move the mouse out of the game window and click to get the OS X cursor to come back, you should see the mouse in the game again, then hit control + return again to return to fullscreen.

<CTRL> + <ENTER> om naar windowed mode te gaan. Beweeg de muiscursor uit het spel en click ergens om je muiscursor terug te krijgen. Daarna terug <CTRL> + <ENTER> drukken om terug naar full screen te gaan.

Als <CTRL> + <ENTER> niet moest lukken, probeer dan eens met <ALT> + <TAB>, want ik denk niet dat dit werkt onder een Microsoft Windows.
 
Thx! Zat met hetzelfde probleem voor sims 4 en was nuttige info! Full screen selecteren in window
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan