Op mijn PC kan ik mijn muis niet meer gebruiken. Ik heb al een andere werkende muis (met kabel) via USB aangesloten op de PC maar ook deze werkt niet op deze PC.
Het toetsenbord werkt wel perfect. (ook via USB, zelfde ontvanger als 1e muis)
Wanneer ik apparaatbeheer open dan zie ik bij Muizen en andere aanwijsapparaten dat er iets niet pluis is.
Apparaatstatus: Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Wanneer ik het apparaat verwijder en opnieuw installeer krijg ik dezelfde melding en ook de muis wil niet werken...
Wanneer ik CMD of opdrachtprompt probeer te starten dan krijg de melding:
Deze app kan niet worden uitgevoerd op uw pc
Vraag bij de software-uitgever na of er een versie bestaat voor uw pc.
Ook in veilige mode kan ik de opdrachtprompt niet uitvoeren.
Graag zou ik het probleem oplossen zonder de PC opnieuw te installeren, ik zou ook graag hebben dat er geen geïnstalleerde pgm's gewist worden.
Iemand tips?
Het toetsenbord werkt wel perfect. (ook via USB, zelfde ontvanger als 1e muis)
Wanneer ik apparaatbeheer open dan zie ik bij Muizen en andere aanwijsapparaten dat er iets niet pluis is.
Apparaatstatus: Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Wanneer ik het apparaat verwijder en opnieuw installeer krijg ik dezelfde melding en ook de muis wil niet werken...
Wanneer ik CMD of opdrachtprompt probeer te starten dan krijg de melding:
Deze app kan niet worden uitgevoerd op uw pc
Vraag bij de software-uitgever na of er een versie bestaat voor uw pc.
Ook in veilige mode kan ik de opdrachtprompt niet uitvoeren.
Graag zou ik het probleem oplossen zonder de PC opnieuw te installeren, ik zou ook graag hebben dat er geen geïnstalleerde pgm's gewist worden.
Iemand tips?