Moppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan altijd erger.
Verschil.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: Quit
ff een vrije vertaling en tevens een uitleg.
Z'n remlichten werken niet en een elektricien heeft een schakelaar gemonteerd op z'n rempedaal om de remlichten te bedienen.
Trap je de rem in, trap je ook op de schakelaar en de remlichten zullen werken.


Een handige prutser dus.
Bij mij staat gaspedaal rechts en niet de stop. Vermoedelijk een Engelse auto. Nu pas beter gekeken. Gaspedaal staat er niet zo duidelijk op.
komt vermoedijk ook omdat ik met automaat rij.
 
@Mik denk dat jij je hier nu zwaar vergist .. op de foto van links naar rechts heb je het koppelingspedaal , dan de rem en dan het gaspedaal ..
bij een automaat heb je geen koppelingspedaal maar wel de rem en het gaspedaal .
 
@Mik denk dat jij je hier nu zwaar vergist .. op de foto van links naar rechts heb je het koppelingspedaal , dan de rem en dan het gaspedaal ..
bij een automaat heb je geen koppelingspedaal maar wel de rem en het gaspedaal .
Ja, dat weet ik uiteraard. Rij al meer dan 40 jaar met automaat. Maar aanzag het koppelingspedaal als rem. Het viel me niet op dat er rechts nog een pedaal stond. Pas achteraf drong het tot me door. Heb me laten meeslepen door reactie Philip in #142.
 
Ik ging wandelen met mijn vriendin en we liepen langs twee honden die aan het paren waren.
Mijn vriendin vroeg “Hoe weet zo’n mannetje dat het vrouwtje klaar is voor seks”?
Ik antwoorde haar “Het mannetje kan dat ruiken bij het vrouwtje, zo functioneert dat in de natuur”.
We liepen verder en kwamen bij de schapenkudde, de ram was net bezig een ooi te dekken. Mijn vriendin vroeg opnieuw “Het gaat er nogal op zeg, hoe weet zo’n mannetje dat het vrouwtje klaar is voor seks”?
Ik antwoordde opnieuw “Het mannetje kan dat ruiken, zo functioneert dat in de natuur”.
We liepen verder en kwamen aan bij een weiland met koeien, de stier was zich net aan het uitleven op 1 van de koeien.
“Zo dan, die twee leven zich helemaal uit zeg. De stier zal het ook kunnen ruiken dat de koe klaar is voor de seks”?
Ik antwoorde bevestigend “Inderdaad, dit is de natuur.
Alle dieren kunnen ruiken wanneer het vrouwtje klaar is voor seks”.
Na het wandelen bracht ik mijn vriendin terug naar haar woning.
Ik kuste haar en nam afscheid en zei “tot gauw”.
Ze zei “Tot ziens en wees voorzichtig, oh ja! laat je testen op Covid-19”.
“Waarom zeg je dat?” vroeg ik haar.
“Schijnbaar ben jij je reukvermogen kwijtgeraakt, vandaar”...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan