Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Rrriiiiinnnnggg, rrriiiinnnngg,** 'Hallo?' Hi liefje. Dit is Papa Is Mama bij de telefoon? 'Nee, Papa Ze is boven in de slaapkamer bezig met oom Robert' Na een korte pauze zegt Papa : Liefje, we hebben helemaal geen oom Robert. Toetoet, ik weet het zeker, hij is nu boven in de slaapkamer met Mama Korte pauze. Oké, dan zou je iets voor me moeten doen. Leg de telefoon op de tafel, ren naar boven, tik op de slaapkamerdeur en gil naar mama dat papa's auto net komt aangereden 'Oké papa, ik doe het direct' Een paar minuten later komt de kleine meid weer aan de telefoon : 'Ik heb het gedaan papa' 'En wat gebeurde er toen , liefje?' 'Nou, mama begon te schreeuwen, sprong zonder kleren uit bed en rende in paniek rond. Me ziele Gods ! Hij sprong ook zonder kleren uit het bed En hoe zit het met oom Robert? Hij was ook bang en sprong uit het achterraam rechtstreeks in het zwembad.. Maar ik denk dat hij niet wist dat er geen water in zat, deze week was het schoongemaakt. Hij viel plat op de bodem van het zwembad en ik denk dat hij dood is.' Lange Pauze Langere Pauze Nog Langere Pauze Toen zei de Papa : 'een Zwembad ? ? ? Is dit wel 0474643694 bij jullie ? Mô nint ! je hebt verzekers een verkeerd nummer gedraaid... |
Zonder masker mag je niet binnen!
Ja, dit kunnen we leuk vinden. Maar wat er daar gebeurd????? onbegrijpelijk. Dit is geen protest meer maar vandalisme.
Dat had zomaar een Belg kunnen zijn ...Onze minister president