Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is toch het nieuw model van barbecue!
Bij mij staat gaspedaal rechts en niet de stop. Vermoedelijk een Engelse auto. Nu pas beter gekeken. Gaspedaal staat er niet zo duidelijk op.ff een vrije vertaling en tevens een uitleg.
Z'n remlichten werken niet en een elektricien heeft een schakelaar gemonteerd op z'n rempedaal om de remlichten te bedienen.
Trap je de rem in, trap je ook op de schakelaar en de remlichten zullen werken.
Een handige prutser dus.
Ja, dat weet ik uiteraard. Rij al meer dan 40 jaar met automaat. Maar aanzag het koppelingspedaal als rem. Het viel me niet op dat er rechts nog een pedaal stond. Pas achteraf drong het tot me door. Heb me laten meeslepen door reactie Philip in #142.@Mik denk dat jij je hier nu zwaar vergist .. op de foto van links naar rechts heb je het koppelingspedaal , dan de rem en dan het gaspedaal ..
bij een automaat heb je geen koppelingspedaal maar wel de rem en het gaspedaal .
Heb je zijn adres Skippy?
En moet je dan links of rechts afdraaien als je niet rechtdoor rijdt?Dan moet je naar "The States" vlakbij Monterey en dan de Canyon in naar Carmel Village