Moppen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Skippy :

1608751404810.png
 
Ik lig in het ziekenhuis.

Tot nader order a.u.b. stoppen met zenden berichten.

Ik ben opgenomen in het ziekenhuis.

Ik ben aangevallen door een vrouw terwijl ik in de lift stond.

Een getuige nam daar een foto van met zijn smart Phone (zie hier beneden)

zij.jpg



Ik stond al in de lift toen zij binnenkwam.

Zoals gebruikelijk keek ik naar haar borsten.
Toen zei ze :

Wilt U op één duwen ??????
Dat deed ik dus.
De rest kan ik me niet meer herinneren,
maar ik denk dat ik het niet goed begrepen heb,
en op de verkeerde heb geduwd.
 
Ja, lach er maar mee. Heb ooit zoiets gelijkaardig voorgehad. Was op men vakantiejob in het ziekenhuis. Ik moest de "ijskast" van de keuken gaan vullen met bakken drank. Had de transpalet vergeten naar beneden te plaatsen zodat de pallet vast op de grond stond. Rustig de bakken in de frigo aan het dragen, hoor ik een hoop gerammel in de keuken. Ik dacht nog bij mezelf "daar zijn ze ermee aan het smijten". Kom ik buiten, zie ik de vloer volliggen zoals hierboven... was ff slikken.
 
@ PhilipV
Ik bedoelde de heftruck chauffeur die zat er volgens ik kon zien nog onder.
Ik ben al is op mijn zij gegaan met een heftruck met zo'n heftruck van 7 ton eigen gewicht
maar had iets meer dan 5 ton geladen het gaat snel voor je het beseft lig je om.
 
Als je zoiets overleeft mag je al blij zijn. Ziet er idd niet goed uit voor die man. En de rest die we niet zien op die video...
 
Het jachtgeweer en de brommer

Er komt een boer bij de dokter en vertelt dat het slecht gaat met de seks.

Als hij op 't land aan 't werk is krijgt hij zin in 'n wip, rent naar z'n vrouw Mina, maar daar aangekomen is de muziek er al weer uit.

"Nou daar weet ik wel wat op." zegt de arts.

"Heb je een geweer en een brommer?"

"Ja." zegt de boer.

"Nou, zet de brommer klaar en neem 't geweer mee naar 't land.

Krijg je zin, schiet dan in de lucht.Mina springt op de brommer en dan is ze nog op tijd bij je."

"Geweldig!" zegt de boer."

Een maand later ziet de dokter de man in 't dorp. Even vragen hoe 't gaat, denkt de dokter.

"En Jan, hoe gaat 't nu met de seks?"

"Nou," zegt de boer, "'t Ging fantastisch, alleen de laatste week niet meer."

"Hoezo?" vraagt de arts.

"Nou" zegt Jan: "t Jachtseizoen is geopend en nu is Mina niet veel thuis, ze zit de godganse dag op de brommer!
 
Verpleegsters worden verondersteld niet te lachen ...

Freddy lag in het ziekenhuis en toen de verpleegster kwam voor de verzorging sprak hij haar aan.

"Ik heb een nogal genant probleem" vertelde Freddy. "Uitleggen wat het is kan ik niet maar als je belooft om niet te lachen zal ik het je tonen"
"Natuurlijk zal ik niet lachen", zei de verpleegster, "Ik ben een professioneel. Ik werk hier 20 jaar en ik heb nog nooit met een patiënt gelachen."

"Okee dan", zei Freddy, en trok zijn broek naar beneden, waarbij hij zijn 'kleine' mannelijkheidje tevoorschijn haalde. Het was niet groter dan een AAA-batterij.

Niet mogelijk zichzelf onder controle te houden, begon de verpleegster te giechelen en uiteindelijk ontaardde dat in een luidkeels gelach.
Tien minuten later was ze capabel om zichzelf te herpakken en een uitgestreken gezicht te trekken.

"Het spijt me zo", zei ze, "ik weet niet wat me overkwam. Ik beloof dat het nooit meer zal gebeuren. Vertel me nu eens, wat is het probleem ..."

"Hij is gezwollen" zei Freddy.

Toen rende ze de kamer uit....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan