Miljoenen Android telefoons bevatten vooraf geinstalleerde malware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou men niet beter schrijven: "ALLE Android-telefoons bevatten vooraf geïnstalleerde malware"

Zou het bij "Apple" anders zijn... ???
 
Nee natuurlijk niet alle toestellen hebben malware. Alle pixel en Nokia toestellen hebben dit niet. Apple ook niet. Als jullie denken dat dit verhaal klopt waarom lopen jullie dn nog rond met een smartphone met malware op? Op een Huawei en Wiko en zo met hopen vooraf geinalleerde Apps kan ik er nog inkomen dat ze niet allemaal even braaf zijn, maar een toestel dat met kale versie van Android is voorzien, daar geloof ik geen woord van
 
Weer een smoes om oudere toestellen te dumpen. Mijn Nokia zijn accu gaat een week lang mee, ik doe die niet weg.
Ik kon dat aansluiten op mijn laptop, nu niet meer. Neen dat ligt niet aan mijn onkunde maar aan speculanten/producenten met vervaldaldatum/slijtageslag voor bijna elk product. Ook nog te ontwikkelen.
Enkel uw regering kan daar een wet/decreet voor maken(min garantie op nieuwe elelctronica). Die garantie op occasie is van de kringloopwinkel zelf en niet volgens de wet.
Na die elke dag updates kan malware er ook nog bij.
 
Die malware op die goedkope toestellen zullen ook niet veel schade kunnen aanrichten. Meer dan traceren zullen die ook wel niet doen. Als er grote lekken zouden in zitten, zou dit al lang ergens te lezen zijn geweest, want zeg nu zelf. Als er een merk door het slijk kan gehaald worden door malware zullen andere merken die er op dat moment van gevrijwaard zijn het zeker niet laten om het aan de grote klok te gaan hangen. De strijd in Android land is bikkelhard. Ook in het super budget gamma is dit zo. Oh, dit merk geeft een toestel op de markt gezet met een adviesprijs van 99€ bv met 32 GB intern geheugen, wat een must is, dat is een verkoopstopper bij iedereen die er iets van kent, zeker weten dat andere merken die ook in dit segment van 100€ verkopen dit erg zullen voelen. De markt is bikkelhard. Je word keihard afgeslacht als je ergens de mist ingaat. Dit is bij de grote merken zo, maar ook bij de kleine merken zo. Dus malware kan er geen enkel merk zich veroorloven. Dit doet hen te veel de das om.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan