Windows 7 Mijn upgrade van Windows7 naar Windows 10 blokkeert telkens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn upgrade van Windows 7 naar Windows 10 blokkeert telkens in de "Second Boot" en meer bepaal in de Migrate Data
Ik heb al het herstel van Windows Update gedaan en mijn Eset Anitivirus uitgeschakeld
 
tijd genoeg W7 krijgt nog tot januari 2020 updates,zal het wel eens proberen om het via USB te doen,maar heb mijn twijfels.
Bij Test Connect lees ik bij verschillende mensen dat upgrade niet lukt wegens problemen met Windows Update in 10.
Mijn buurman die ITer is bij de lokale politie dat ze er niet meer aan beginnen wegens de vele problemen
 
Ach, miljoenen mensen hebben er geen problemen mee gehad.
En ik ook niet op vele computers, en ik ben niet eens een ict'er.

Een ervaring van een enkeling is geen leidraad voor de massa.

Ook zijn er duizenden Linux distributies die je gratis kunt genruiken.
 
het heeft niets met de externe luidsprekers of met de printer te maken ..er mogen geen meerdere externe opslag mediums aangesloten zijn ..

*heb hier steeds de upgrade's telkens gedaan terwijl al mijn, externe en interne opslagmediums aangesloten waren doch bij de upgrade naar versie 1903 werd er voorafgaande wel vermeld dat er niets extra's mocht aangesloten zijn ...heb hierop dan de externe schijven verwijderd ..de printer en de externe luidsprekers bleven aangesloten.
 
Luidsprekers zullen het probleem niet vormen, printer kan dit misschien wel zijn. Een AV is dit meestal ook niet. De beste manier vind ik nog altijd via een USB stick. Om de enkele maanden komt er een nieuwe versie uit en als je die iedere keer op een dvd dient te branden vind ik het zonde van de schijfjes die je eraan verprutst.
 
@Eduardo1 als je problemen onder vind met het upgraden zelf dan zit er waarschijnlijk niets anders op dan een verse installatie ..
je doet er dus goed aan om persoonlijke bestanden over te zetten naar een andere schijf …
wat verstaan we onder persoonlijke bestanden ..wel dit zijn dus de foto's , documenten , muziek en films
je programma's zul je allemaal opnieuw dienen te installeren .. de standaard apps blijven behouden ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan