Windows 7 Mijn upgrade van Windows7 naar Windows 10 blokkeert telkens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn upgrade van Windows 7 naar Windows 10 blokkeert telkens in de "Second Boot" en meer bepaal in de Migrate Data
Ik heb al het herstel van Windows Update gedaan en mijn Eset Anitivirus uitgeschakeld
 
dan dien je denk ik eerder het snel opstarten uit te zetten ..
dit kan via start >instellingen >systeem>energie en slaapstand>extra energie instellingen >gedrag aan uit knoppen bepalen ..
hier klik; je dan verder op instellingen wijzigen die momenteel niet beschikbaar zijn ...
je komt vervolgens in dit onderstaande scherm waar jij dus het snel opstarten dient uit te zetten door dit vinkje weg te halen ..
bevestig je keuze ..

240576
 
sorry ging er van uit dat je al een Windows 10 draaiende had.. jij dient dan via het configuratiescherm naar de energie instellingen te gaan en verder naar de extraenergie instellingen te zoeken .. ik gebruik al meerdere jaren géén W7 meer en kan niet direct zeggen waar jij moet gaan om deze optie "snel opstarten "uit te zetten !
 
volgens mij hebben die energie instellingen er hier niets mee te maken. USB stick in de pc, media creation tool erop en gaan met de banaan. Over een sleutel hoef jij je geen zorgen te maken je pc wordt digitaal geactiveerd. Dat is ook leuk meegenomen he.
 
USB stick in de pc, media creation tool erop
Waarom moet die op een USB stick? met die tool maak je een bootable medium maar ipp kun je die DVD/stick ook gebruiken om in W7 te upgraden.
Vergeet die energie instellingen, doen helemaal niet ter zake als je een upgrade uitvoert.
Lees dit eens.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan