Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
raymon;n230517 zei:is het dit wat je wil weten
raymon;n230527 zei:vind het raar dat er 7 firefox in staat ,is dat normaal
Antwanneke zei:Met een SSD hoef je minder vrij ROMgeheugen te hebben.
Als dit allemaal niet helpt zou ik toch eens kijken of je in je pc niet een latje extra DDR3 bij kan steken.
En ik dring aan op een opruiming van je geheugenprocessen die overbodig zijn. We hebben ook nog steeds geen HJT-log gezien...
raymon;n230634 zei:die tweede foto is dat wanneer ik het veranderd heb met bolleke( aangepaste grootte aan te vinken) heb ook iedere keer op ok gedrukt
en de wisselbestanden heb ik op 3000mb gezet en als ik terug ga zien nopens gebeurt
raymon;n230636 zei:hoe komt het dan dat het zelfde blijft , momenteel toegewezen 1600mb wisselbestand , wat lig ik te prutsen
tja ik heb al verschillende keren geprobeerd met het geheugen te verhogen maar wilt niet lukken
ik heb tot nu toe geen problemen met vastlopen is misschien met die dokter (nar)
Qtex;n230642 zei:indien je het virtueel geheugen wenst te vergoten dan dien je aangepaste grootte aangevinkt te hebben na het ingeven van de minimale /maximale grootte dien je ook op instellen te klikken en daarna op ok ...een systeemherstart dringt zich op om deze nieuwe instelling toe te passen ...