Hallo beste mensen,
Sinds kort werkt mijn nas niet meer en ik denk dat er iets mis is met de verbinding van mijn Router naar mijn Nas. Windows gaf aan dat er een probleem met de Internet verbinding is en gaf advies om een controle door mijn netwerkbeheerder uit te laten voeren. Dat laatste is gebeurt en mijn netwerkbeheerder gaf aan, dan mijn Wif netwerk prima inorde is. Toch krijg ik via mijn Laptop geen verbinding met mijn Nas. Het ledje blijf geel branden en ik weet dat dit blauw hoort te zijn. Wie weet hoe ik mijn nas, of de verbindin van mijn router naar mijn Nas weer inj orde kan krijgen? Ik hoor dat nog graag en ben zeer benieuwd naar het antwoord op mijn vraag.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus Laptop Vivobook met Windows 11 daarop geinstalleerd en Mijn Nas wdmycloud 2TB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-De internet verbinding en mijn Router laten controleren. Deze zijn in orde bevonden.
-De ethernetkabel (cat 5) vervangenen.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
Sinds kort werkt mijn nas niet meer en ik denk dat er iets mis is met de verbinding van mijn Router naar mijn Nas. Windows gaf aan dat er een probleem met de Internet verbinding is en gaf advies om een controle door mijn netwerkbeheerder uit te laten voeren. Dat laatste is gebeurt en mijn netwerkbeheerder gaf aan, dan mijn Wif netwerk prima inorde is. Toch krijg ik via mijn Laptop geen verbinding met mijn Nas. Het ledje blijf geel branden en ik weet dat dit blauw hoort te zijn. Wie weet hoe ik mijn nas, of de verbindin van mijn router naar mijn Nas weer inj orde kan krijgen? Ik hoor dat nog graag en ben zeer benieuwd naar het antwoord op mijn vraag.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus Laptop Vivobook met Windows 11 daarop geinstalleerd en Mijn Nas wdmycloud 2TB
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
-De internet verbinding en mijn Router laten controleren. Deze zijn in orde bevonden.
-De ethernetkabel (cat 5) vervangenen.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen