Windows 10 Microsoft Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

diggi

Steunend lid
Vip Lid
Bij Taakbeheer zie ik bij Microsoft edge 6 dezelfde meldingen,weet niet of dat normaal is(denk het niet)
Schijf staat op 100%
laptop is traag geworden.
 

Bijlagen

  • 3.JPG
    3.JPG
    69.8 KB · Weergaven: 108
@diggi Ik zie dat je het bericht goed vond, maar wat zijn je bevindingen ... ? boosdoener gevonden ?

Alleszins : meerdere processen voor Edge is normaal hoor : is eigen aan browsers die vb. voor elke tab die je opent een proces openen en nog voor andere zaken ook. Voor Chrome vb. kan dit tot meer dan een tiental threads leiden.
 
Ja, maar dat is ook normaal...
Bij mij met Chrome :

1621354955933.png


Heb je nu al eens op de hoofding van Schijf geklikt zodat de zware gebruikers bovenaan staan ?
En geef daar eens screenshot van aub ?
 
Maar wat ik in de afbeelding zie staan met 100% schijfactiviteit is niet goed. Dan is er iets aan de hand.
Afbeelding in antwoord #5 ziet er dan weer beter uit.

Check toch eens het volume van het wisselbestand. Als dit op automatisch staat kun je daar niet veel doen, staat dit handmatige ingesteld geef dan eens wat daar staat.
 
Bwa, ik zou het punt "geen SSD" op nr 1 plaatsen. Ik denk ook niet dat het plotseling erg traag geworden is. Gewoon een drempel bereikt waar de gebruiker "gewaarwording" heeft van het probleem. RAM heeft dan meestal weer invloed op het gebruik van webbrowsers... zoals men hier ook kan zien. Veel tabs open (en mss youtube ofzo), en dan loopt het geheugengebruik heel snel op.
 
geheugengebruik hoog leidt niet tot vertraging, tenzij ... bij overdadig swappen en dan zijn we weer bij het antwoord van Skippy.
En ik wil nog altijd zien waar die disk mee bezig was/is. Weten we meteen of het zo iets kan zijn of niet ...

Dus ... wachten op reaktie !
 
Heb mijn Norton virusscanner alles eens laten nazien(opkuisen??)
Schijf opruimen, bestandsopruiming ,toch veel verbeterd.
Bedankt voor de reacties.
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    67.9 KB · Weergaven: 80
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan