Apps Met smartphone codes scannen - streepjes en vierkant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Regelmatig kom ik het volgende tegen :
Bij aanbieding van een korting of verdere info over een onderwerp, vraagt men :
  • Scan de streepjescode voor het bekomen van uw %.
  • Scan de code in ,dit vierkantje ( benaming ? ) voor verdere info.
Met welk programma en APP kan ik dit verwezenlijken op mijn smartphone ?
Ik bezit een : Sony XPeria& XZ2

Dank
Flamingo :geek:
 
hand af welke bons deze zijn en van welk winkel en waarom je die code moet scannende.
de meest supermarkten hebben hun eigen app als dit een actie is van een winkel zal je moeten zien of deze winkel een app heeft
Niet zo ... een QR en een BAR code is een internationale standaard.
Elke app die (bij voorkeur beide) kan scannen kan gebruikt worden.

Wat wél verschilt is wat er gebeurt NA het scannen : de meeste winkels hebben inderdaad een eigen app voor hun klanten. Maar dat is makkelijk als je weet waar je regelmatig winkelt. Publiek geafficheerde QR's leiden je gewoonlijk naar een website binnen de browser op je smartphone.

Er zijn er hele goede in de beide app stores : kijk maar naar de kwotering en reviews en kies...
 
als dat een bon is voor Mr Propre dan weet je toch waar voor dit is
wat voor ontzet schrijf je daar
deze die ik heb gegeven werkt en dat hij deze eens probeert https://play.google.com/store/apps/details?id=la.droid.qr&hl=nl
voor de rest J.W blijft bij de vraag van de persoon
Leer jij eerst eens het verschil tussen een "bon" (waar alle gegevens opstaan, maar waar de poster niet naar vraagt), een QR-Code of een Barcode die je moet inscannen (waar de poster wel naar vraagt).
P.S. Leestekens... u totaal onbekend, ook nog nooit van gehoord?
 
Leestekens nooit van gehoord.
Op vraag van Philip en andere doe ik al inspanningen, om mijn uitleg verstaanbaar te maken. Soms zijn er wel schrijffouten !
"Nobody Is Perfect My name is nobody"
 
TS is vandaag om 16 u 41 komen kijken en zal het dus wel gelezen hebben.
Is waarschijnlijk aan het uitproberen.

@flamgen Als je een keuze hebt gemaakt horen we dat graag, géén verplichting uiteraard maar altijd leuk om nog iets te horen. :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan