Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Iedereen kent wel het menu die telkens in een andere situatie aangepast wordt en die zich schuilhoud achter de rechtermuistoets. Heel handig.
Maar soms staan daar dingen die je er liever niet zou zien. Bij mij staat daar bv in het menu bij de vuilnisbak ook bij "Print with DirPrn". Dus een commando van Karens Directory Printer.
Sommige van die zaken zou ik het liefst verwijderen. Maar hoe haal ik ze uit het menu? Weet dat het mogelijk is maar weet niet meer hoe.
Wie weet het nog wel?
 
fijn dat dit dan ook weer verholpen is .

Inderdaad, dit is opgelost waarvoor dank. Maar vroeger was daar iets voor waar je makkelijk die zaken kon verwijderen.
Weet niet meer wat. Die zaken waarnaar verwezen zoals ShellExView, geven ook niet weer hoe je dit makkelijk kan verwijderen.
Bepaalde zaken vind je terug in de map sendto. Daar kan je die zaken verwijderen.
 
Dan heb je de Top_Tips niet goed gelezen, want dat stond er in. ;-)

Walter

Walter, met respect, maar denk je dat ik nu nog weet wat je in deel 4 allemaal schreef? Dit is te veel om allemaal te onthouden.
Maar tegelijk ook een opdracht om eens een lijst te maken met de inhoudstabellen van alle top_tips. Je kan altijd verwijzen naar het deel en eventueel ook de pagina waar dit kan gevonden worden. " Right Click Context Menu Extender" deed bij mij zelfs geen belletje rinkelen.
In dergelijk geval kan dit al veel helpen. Ik ben ook maar een mens en onthoud ook niet alles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan