mening over windows8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb nu al veel gelezen over windows8 maar nog geen enkel beta geïnstalleerd, ben wel van mening wat ik allemaal gelezen heb dat windows 8 meer een smartfone gedoe ga worden en geen besturing voor computer ( zal wel op je computer werken maar dan zal je touchscreen moeten hebben). Nu broer van mij heeft 2 computers met windows 7 één met touchscreen en één gewone en wat denk je deze met touchscreen gaat hij bijna nooit op. tegen over de gewone windows 7 elke dag. Dus ik denk dat Microsoft weer een mis stap gedaan heeft zoals vista in de tijd. Ze willen altijd maar de mensen aansporen om hun nieuwe product te kopen maar beste lijkt mij om bij Windows Xp en Windows 7 te blijven. Wat is jouw mening over windows 8 ?
 
Windows 8 bevat Defender.
Maar als ik de tests mag geloven, is dat niet de beste oplossing. Ik zou een beter antivirus programma kiezen of een totaal pakket zoals een internet security.
 
het maken van een backup met de optie die aanwezig is in het configuratiescherm/windows7 bestandsherstel heeft zijn tijd meer dan nodig ...
aangeraden word om een externe backup programma te gebruiken .
 
Beta gehad,
veel problemen mee gehad om het aan het lopen te krijgen.
Het is duidelijk een tablet - surface - touch besturings systeem. Veel potentieel maar vrees wat voor de toekomst ervan.
Vragen zoals, hoe lang zal het duren voor de volgende komt en zal de volgende niet een remake zijn (zoals vista => w7)

W8 not for my desktop/laptop!

-Sideeffect
 
Bedankt zorro deze kende ik ook, en tevens prima programma

ik heb hier Telenet Security Pack geïnstalleerd deze zit gratis bij mijn internet abonnement en werkt ook prima bij win 8

Bedankt (y)
 
Vandaag Winmail, de opvolger van Outlook Express werkend gekregen in Windows 8 ( 32 bits en 64 bits )
Winmail was onderdeel van Windows Vista.
Windows 7, maar ook Windows 8 heeft geen emailprogramma meer aan boord.

Ik ben altijd Winmail blijven gebruiken onder Windows 7 na de kater van Vista.

Als er liefhebbers zijn, dan zal ik hier wel eens een handleiding voor maken en de bestanden die hiervoor nodig zijn uploaden op het forum. Ook de contacten heb ik geimporteerd en zelfs alle berichten vanuit Windows 7 staan nu in Windows 8.
 
Vandaag Winmail, de opvolger van Outlook Express werkend gekregen in Windows 8 ( 32 bits en 64 bits )
Winmail was onderdeel van Windows Vista.
Windows 7, maar ook Windows 8 heeft geen emailprogramma meer aan boord.

Ik ben altijd Winmail blijven gebruiken onder Windows 7 na de kater van Vista.

Als er liefhebbers zijn, dan zal ik hier wel eens een handleiding voor maken en de bestanden die hiervoor nodig zijn uploaden op het forum. Ook de contacten heb ik geimporteerd en zelfs alle berichten vanuit Windows 7 staan nu in Windows 8.

Met update kan zijn dat het weer moet aangepast worden.
 
Met update kan zijn dat het weer moet aangepast worden.

Natuurlijk, dit probleem heb ik onder Windows 7 ook. Maar op dit moment heb ik het onder W7 met de nieuwste updates nog steeds werkend. Servicepack1 voor W7 gooide eens root in het eten, maar ook daar heb ik een oplossing voor gevonden om het weer werkend te krijgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan