Smartphone Melding "My phone stopt steeds"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Screenshot_20210324-190208.png
Screenshot_20210324-190506.png
 
ik krijg alleen dit in de store
geen knop om te downloaden of te verwijderen???
Staat ook niet tussen de geïnstalleerde app's, dus hoe kan ik hem verwijderen???
 

Bijlagen

  • 1616595437036.png
    1616595437036.png
    81.1 KB · Weergaven: 101
niet dus deze app is standaard vooraf geinstalleerd met de bedoeling dat je steeds beschikt over de beveiligingsupdates en andere bugfixes..
*deze Android Webview is een systeemcomponent die word gemaakt door Chrome en waarmee Android apps web inhoud kunnen weergeven ..
**hier staat deze als uitgeschakeld in de store aangezien ik hier de smartphone nooit gebruikt om op het web te gaan ..
 
mijn vrouw gebruikt chrome om met de phone op het net te gaan, ik ga zelden op het net dus hij staat bij mij afgebeeld zoals foto
hierboven,
moet ik die bij mijn vrouw en misschien bij mij de android system webview app update gebruiken, die heb ik hier nu gevonden
is dit de reden dat ze haar outlook mails niet meer kan lezen want daarmee is de poll opgestart.
Is het normaal dat die niet tussen mijn mails staat maar dat ik wel het beeld krijg .

Thanks Q

ed
 
daar kan ik geen antwoord op geven want mails lezen doe ik dus ook nooit op mijn smartphone..
*in de foto hierboven klik je eens op het pijltje naar links staat er dan bij u " uitgeschakeld " dan is deze dus niet actief !
 
klopt je komt dan terug bij zoeken uit maar hier staat bij mij dan ook " uitgeschakeld " vermeld .. bij u dus zie ik deze melding niet en zodoende is deze bij u actief.
 
Ik heb die melding op mijn Galaxy x8 ook gehad. Dat gebeurde toen ik het spelletje cookie Jam wilde opstarten. Dat spelletje speel ik vaker. Maar plots deze melding. Ook mijn mail kon ik niet meer openen. Diverse andere apps ook niet maar sommige weer wel. Uiteindelijk heb ik de eerste app waar dit gebeurde, dus cookie Jam, gewist en weer opnieuw geinstalleerd. Toen werkte plots alles weer!! Geen idee wat de oorzaak is geweest.
 
Ik heb geen enkel probleem met mijn toestel, mijn vrouw en de kids ook niet. Waar het probleem is weet ik dus niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan