Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
joke135;n229686 zei:Dank u, ik heb het gevonden. Maar was het niet logischer het op het scherm van "Nieuwe berichten" te plaatsen?
Aantal ongelezen berichtenlange pier;n229693 zei:Wat is de functie om het aantal berichten te vermelden?
Tuts;n229694 zei:Aantal ongelezen berichten
lange pier;n229693 zei:En het openen van de laatste reply i.p.v. van de eerste lijkt mij handiger maar nog niets over vernomen of dat nu een instelling bij mij is of in de forum config?
lange pier;n229401 zei:Laatst geplaatste reply openen indien er meerdere pagina's zijn bij een onderwerp of die pagina nummers bij een onderwerp plaatsen mogelijk? of is dat een instelling bij mij?
Vraag had ik al eerder gesteld maar nog geen antwoord gezien.
J.W.;n238338 zei:Waarom moet ik mij steeds opnieuw inloggen (gebruikersnaam plus wachtwoord)?
Als ik klik op gegevens onthouden krijg ik als antwoord dat deze instelling niet werkt en contact moet opnemen met de beheerder van het forum.
Skippy;n238347 zei:Werkt hier ook goed. Gebruik je misschien een cleaner die de cookies automatisch wist ?