Windows 10 Map afbeeldingen, of andere map met foto's in google foto's toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Heb de map afbeeldingen op mijn pc toevallig, en weet niet hoe, uit google foto's gesmeten.
Zou deze map er terug willen in plaatsen, alsook een ander map met foto's.
Maar ik vind nergens hoe ik dit moet doen.
Het is dus niet naar google drive, maar naar google foto's
De foto's vanaf mijn smartfone en tablet doen het wel, alleen niet die welke ik van mijn digitala camera in afbeeldingen en andere map plaats
Alvast bedankt.
 
Als ik het goed voor heb wil jij foto's genomen met je digitale camera, dus niet met je Smartphone opslaan in je Google foto's.
Dit is inderdaad wel mogelijk. Dit is eigenlijk niet zo heel moeilijk. Je opent je google foto's op je pc, je logt in, of dit heb je in je favorieten staan reeds ingelogd. Dan klik je helemaal bovenaan in het midden rechts, dus niet helemaal in het midden op de knop "uploaden". Dan krijg je de mogelijkheid om te kiezen tussen google Drive en je eigen pc. Dan kies je je eigen pc.
Ik loop weer een beetje voor. Voor je dit doet, maak je best eerst een nieuwe map aan in je bieb. BV canon ... bellewaarde. Ik zeg maar wat he.
Dan moet je selecteren waar je je foto's in wil plaatsen en je plaatst je foto's simpel zo in je Google foto's, oh ja nog wat vergeten. Indien je meerdere foto's wenst over te zetten wat ik wel vermoed, zal je je CTRL toets ingedrukt moeten houden tot je alle foto's geselecteerd hebt die jij wil verplaatsen.
 
Vroeger werd alles in mijn afbeeldingen op de PC automatisch naar Google foto's geüpload. Ik heb dit zelf ongedaan gemaakt, maar zou een andere map wel automatisch willen uploaden. Dus niet manueel. Wie help mij op weg?.
 
De desktop-app 'Back-up en synchronisatie' instellen
  1. Download en installeer 'Back-up en synchronisatie' op je computer.
  2. Log in op het Google-account dat je gebruikt voor Google Foto's.
  3. Selecteer of je een back-up van alleen foto's of video's of van alle bestanden wilt maken.
  4. Selecteer eventuele mappen waarvan je een back-up wilt maken.
  5. Selecteer de uploadgrootte onder 'Uploadgrootte van foto's en video's'.
  6. Klik op Starten.
Opmerkingen:
  • Als je een foto of video van je computer verwijdert, blijft deze in Google Foto's staan.
  • Als je een foto of video uit Google Foto's verwijdert, wordt deze niet verwijderd uit Google Drive of van je computer.
Let op dat je kiest voor hoge kwaliteit. En of die opmerkingen kloppen weet ik niet, maar hij waarschuwt van te voren.

Natuurlijk wist ik dit al, maar even gegoogled om de tekst te kunnen plakken.
 

Bijlagen

  • Backup google.jpg
    Backup google.jpg
    129.8 KB · Weergaven: 122
  • Google opslag.jpg
    Google opslag.jpg
    48.6 KB · Weergaven: 72
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan