Windows 10 Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op mijn oude laptop had ik windows live.10
Hoe kan ik de contactpersonen over zetten naar mijn nieuwe laptop ? Versie 16005.13426.20688.0
 
Ik heb nooit met Windows Live Mail gewerkt... maar ... was dat geen IMAP van een server in the cloud ?
Is die account niet beschikbaar voor ophalen van berichten vanuit een ander, moderner cliënt programma ? Ik vraag het me gewoon af ...
 
Dan betreft het een mailaccount die tevens een microsoft-account is. Als TS in bijv. outlook.com zijn email-adres (+ (microsoft)- paswoord) invult weet hij meteen of oude mails en of contacten beschikbaar zijn
 
Hallo,

Het volgende had ik gedaan en werkte perfect.
Ga naar je contactpersonen en selecteer dan al je contacten en klik dan boven in de balk eerst op ex, neem dan bestand door met komma's gescheiden waarden (.csv). Vul dan de naam in van dat bestand en blader het naar waar je dit wil hebben. en sla het op. Hetzelfde geldt nu voor het terugzetten van dit bestand. Ga naar importeren, til nu het bestand aan van met komma's gescheiden waarden (.CSV) zet je bestand erin waar je het hebt weggeschreven en je krijgt all contacten weer terug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan