Mail op Macbook air

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben in het bezit van een 'gewone' Mac, een Macbookair en een I-Phone. Nu merk ik dat bij het lezen van mail op de Macbook en daarna in de prullenbak doe, hier op deze Macbookair niets terug te vinden is in de prullenbak. Ik zou ook mijn Macbook-Air en mijn I-Phone 'apart' willen doen werken, dus drie verschillende soorten toestellen, de vraag is alleen, hoe doe ik dat? Ik geef toe een leek te zijn wat dat betreft....Vriendelijke groeten voor de mensen die me kunnen raad geven, dank bij voorbaat!
 
Als je 1 mail account hebt, maakt het volgens mij niet uit met wat je het eerst geopend hebt. Als je apart wilt kunnen werken op 3 toestellen zal je op ieder toestel een mailbox met eigen mail adres moeten hebben. Maar als je een mail gelezen hebt met de macbook, zal deze gelijk hoe dan ook gelezen staan op al je andere toestellen. Maar normaal gezien zou je een mail die met de macbook in prullenbak is gezet ook in prullenbak moeten staan met je andere toestellen. Dat zou normaal gelijk moeten lopen. Maar om je echt te kunnen helpen zouden we bv al een heel eind op weg zijn met wat je werkt? Gmail, outlook, of een mail app speciaal voor MAC toestellen? Een beetje meer info dus graag.
 
Waarom gebruik je eigenlijk 2 verschillende apps voor hetzelfde doel? als je op al je apple apparaten hetzelfde mail programma gebruikt maak je sowieso veel minder kans op fouten dan wanneer je met meerdere programma's hetzelfde wil bereiken. Ik zou dus in u geval op de Mac ook het mailprogramma gebruiken van apple in plaats van juist daar Outlook. Dat gaat je denk ik veel ellende besparen.
 
Why not?
Gmail is een online emailclient. Maakt niet uit welke besturing je hebt, als er maar een internet verbinding is.
Ik ken helemaal niets van MAC he Skippy. Is een besturingssysteem dat mij totaal niet gekend is en ik heb er ook geen behoefte aan. Vind die apparaten veel te duur trouwens.
 
Gmail is in principe een soort webpagina. Maakt niet uit welke besturing je gebruikt. Gmail kun je bezoeken na inlog met elke computer of tablet of smartphone die verbinding kan maken met internet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan