Status
Niet open voor verdere reacties.
Al eens schijfopruiming gedaan ?
ccleaner zijn werk al eens laten doen ?
 
Ik heb zo een 4 maand geleden een acer binnen gekregen voor te herstellen. De persoon had er gewoon vista op geinstallerd zonder Recovery. De dvd Recovery had hij nog niet gebrand. Nu wou hij dat ik alles van acer moest weer plaatsen.
Ik heb de laptop geformateerd en een vista er opgeplaats, dan heb ik de software van acer Recovery geinstalleerd en zo heb ik de gevens van de Recovery op 3 dvd kunnen branden.
 
was maar waar na de nieuwe versie heb ik live installer geinstalleerd,maarbij 100% loopt balkje weer terug,heb al een mail gestuurd maar niets gehoord, er is een instalatieconflict krijg ik dan tezien,of geen genoeg schrijfruimte.gr corrie
 
mijn zoon heeft alles bij de koop van laptop gedaan,en back up 2 cd,maar als ik die draai zie ik niets behalve af en toe een schijfje draaien, ik denk dat hij het niet leest. maar andere b.v foto s geeft hij wel weer .gr corrie
 
Steek cd 1 er in en herstart je laptop druk op toets f12 voor de keuze temaken van waar je wil booten neem cd.
 
heb er nu even genoeg van ha ha ,ga het morgen proberen laat weten of dat lukt, ben ook steeds met msn bezig heb ik bijna, alleen chatten kan niet, krijg messenger er niet op . gr corrie
 
Als er niet genoeg schijfruimte is ga je toch meer moeten vrijmaken hoor.
Met fabrieksinstelling kom je geen stap verder.
Vol is vol
 
wil jullie even laten weten dat ik achter het ww woord ben gekomen,en mijn pc is terug naar fabrieksinstellingen,veel schrijfruimte nu, en alles loopt weer als een trein. vriendelijk bedankt voor jullie hulp. vr gr corrie
 
Mogen wij ook weten hoe je het gedaan heeft ? Zo kunnen andere er ook uitleren.
 
ja maar ik heb gewoon het w w woord gevonden, door de tip staat er een naam, na 88x had ik de juiste, de rest was de recovery laten doen. gr corrie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan